網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月3日 星期一

駱達華:主動解約!駱達華爆離開香港電視圈原因 __,駱達華,

駱達華當時覺得唔對路,即刻解約北上發展。藝人林建明(大姐明)與盧海鵬為ViuTV節目《林盧去追星》到訪上海車墩影視樂園,探望已北上發展並定居上海的老友 ...


駱達華當時覺得唔對路,即刻解約北上發展。


藝人林建明(大姐明)與盧海鵬為ViuTV節目《林盧去追星》到訪上海車墩影視樂園,探望已北上發展並定居上海的老友駱達華。與駱達華一碰面,大姐明即稱呼他為「契爺」,她解釋謂:「80年代我同寶珮如(Baby)喺亞洲電視做過一個節目,大家好投契,有次我開玩笑咁叫Baby做『契媽』,跟住大家就以『契媽契女』」相稱。當時駱達華同Baby拍緊拖,我咪叫佢『契爺』囉,依家就算佢哋分咗手咁多年,我都改唔到口﹗」

節目中駱達華帶林建明與盧海鵬參觀臨時演員試鏡,又在片場捱飯盒。駱達華感嘆以往在香港開工時非常厭倦吃燒味飯盒,但到內地發展後卻很掛念這種港式風味。盧海鵬笑言自己並不在意飯盒的味道:「我有飯盒食就已經好開心,因為咁就代表嗰日有得撈嘛!」駱達華坦言當初決定離開香港電視圈,是因為當時意識到無綫有意將資深藝人換走,加入一批新血,自感前路茫茫,於是與太太商量後決定解約,嘗試到內地發展另謀出路。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!