網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月29日 星期六

【人妻大解放】沈卓盈半祼出古惑 老公都讚靚 __,沈卓盈,

沈卓盈性感拍廣告。
幸福人妻沈卓盈約滿大台回復自由身後,工作接不停,近日接拍了一個纖體廣告,她大解放上陣,半祼捧着花側身甫,展示腰肢和背部S形線條。沈卓盈這次有多個造型, ...


幸福人妻沈卓盈約滿大台回復自由身後,工作接不停,近日接拍了一個纖體廣告,她大解放上陣,半祼捧着花側身甫,展示腰肢和背部S形線條。沈卓盈這次有多個造型,還有穿上透視裝和白色內衣,大晒身材。



為了拍攝這性感相,沈卓盈事前忍口減肥,她今日接受《蘋果》電話訪問時說:「今次影呢輯廣告好開心,拍攝前我好勤力做機、通淋巴,再配合適量運動同飲食,瘦得好快,最開心係終於搵返24吋腰,哈哈,拍攝出嚟效果,我好滿意。為咗令身形保持最好嘅狀態,我習慣工作完先食嘢,但係拍緊嘅時候,見到工作人員喺度食零食誘惑我,真係好吸引,不過好彩自己夠定力。」沈卓盈半祼造型夠吸睛,她即說:「我影時有着吊帶衫,後期電腦執走咗呀。」問到老公有詐角還是稱讚,沈卓盈答:「佢有讚靚呀。」 





-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!



沈卓盈性感拍廣告。 沈卓盈穿上白色內衣坐在床上。 沈卓盈穿上白色內衣坐在床上。
沈卓盈穿上透視連身裙。

沈卓盈穿上透視連身裙。
拋胸晒事業線。

拋胸晒事業線。
半祼造型。

半祼造型。
拍攝時大家都好認真。

拍攝時大家都好認真。

鍾意就快D Share啦!