網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月29日 星期六

女友Nana以身相許 金剛計劃娶老婆 __,Nana,金剛,

梁云菲
女友Nana以身相許金剛計劃娶老婆藝人金剛與擁有34D火辣身材的「國光女神」梁云菲(Nana)今年4月公開戀情後,經常網上放閃,早前他帶女友來港,順道 ...


女友Nana以身相許 金剛計劃娶老婆

藝人金剛與擁有34D火辣身材的「國光女神」梁云菲(Nana)今年4月公開戀情後,經常網上放閃,早前他帶女友來港,順道見老友記,大家對Nana有讚無彈,一致睇好二人。金剛日前受訪時,被問到一眾好友睇好,會否想快些拉埋天窗?他承認已有結婚計劃:「佢就快29歲,希望佢30歲前能夠做到呢件事。」

其實兩人已見過雙方親友,Nana更甜到漏表示父母很喜歡金剛,已過了「見家長」一關,她隨時嫁得,只要金剛求婚即可!金剛卻笑着踢爆:「佢有要求o架,求婚我一定要搞喊佢,先可以成功。(婚禮打算點搞?)求咗婚先」

金剛與Nana打得火熱,他承認已有結婚計劃。
  • 金剛與Nana打得火熱,他承認已有結婚計劃。





鍾意就快D Share啦!