掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

陳秀雯:N年冇拍劇 陳秀雯為呢樣嘢復出演校長 __,陳秀雯,

以前拍劇日接夜,夜又接日!藝人陳秀雯、廖啟智飾演的劇集《教束》即將於ViuTV播映,陳秀雯久未拍劇,起初以為拍攝工作量很重一度想推卻,但因為校長一角令 ...


以前拍劇日接夜,夜又接日!


藝人陳秀雯、廖啟智飾演的劇集《教束》即將於ViuTV播映,陳秀雯久未拍劇,起初以為拍攝工作量很重一度想推卻,但因為校長一角令她答允參演:「因為我諗諗吓做校長,即係咩都喺日頭發生晒,咁就試一試到正式入組發現,原來唔使拍夜班係一件好幸福嘅事,我初入行開始已習慣冇日冇夜,以前試過一星期每晚瞓得兩個鐘,捱到殘晒自己都唔認得自己!」

黃澤鋒教開游水唔怕演訓導主任

而有份參演的黃澤鋒表示首次做訓導主任,對他來說是很大的挑戰:「我覺得好好玩,可以長頭髮、留鬚做訓導主任,其實做唔同角色都係好大挑戰,因為唔會太習慣同太手到拿來嘅感覺,好在平時都有教游水,對慣學生都係好嚴肅。而唐韋琪之前喺兒童組合作過,陳秀雯就未合作過,今次好有緣分喺第二個台度一齊開工。」

唐韋琪第一次拍劇好興奮

唐韋琪就話同黃澤鋒有緣分,以前都試過情侶檔上陣:「我哋拍旅遊節目扮情侶,不過依家大咗,做情侶就唔好喇!我反而想做奸角,因為挑戰大嘛,何況大家接受程度高咗,唔會影響Vicky姐姐嘅形象。」唐韋琪入行多年原來未曾拍劇,收到劇本感興奮:「其實我好鍾意做戲,以前做兒童節目都有做短劇,但第一次演長劇,所以幾期待。我估劇中有啲中學生都知我係邊個啩?成日有中學生話細細個睇我節目,令我覺得好似冇離開過電視界。」

岑珈其天生童顏29歲扮學生

而29歲的岑珈其再次飾演中學生,令他都對自己「童顏」有質疑:「我都嚇一跳,問導演真係似?佢話得就得啦,我開心佢搵我之餘,證明我個樣仲好後生!平時去賭場都會畀人查身份證,所以扮後生我都習慣。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!