掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

鍾晴:講嘢寸嘴冇禮貌得罪人?鍾晴咁解釋 __,鍾晴,

Karlie模特兒出身。模特兒鍾晴(Karlie)加入無綫不久,已有不少擔任主持的機會,她自言是新挑戰,學懂接受自己的不足,跳出舊有框架:「以前做模特 ...


Karlie模特兒出身。


模特兒鍾晴(Karlie)加入無綫不久,已有不少擔任主持的機會,她自言是新挑戰,學懂接受自己的不足,跳出舊有框架:「以前做模特兒唔使講嘢,同埋可以就自己靚嘅角度影,但喺電視圈唔可以咁,要接受唔同角度,放低啲偶像包袱,如果唔係條路行唔到好遠。」又指性格直率,有時說話直接,會令人覺得沒禮貌:「識我嘅朋友就知我唔係有心,所以依家每一句都要諗清楚同修飾用詞,唔想令人誤會。」

早前她孖女神陳詩欣合拍節目《三日兩夜》,播出後引起很多關注,Karlie感激拍檔提點,更望再合作:「佢好有經驗,知道拍攝時要注意啲咩,好似一啲食嘢Shot,我會表現得好生硬,但太放就變得冇儀態,詩欣會提點我點做,喺佢身上學咗唔少。」

場地:榴槤樂園




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!