掃呢頁CODE去手機

2019年7月9日 星期二

【17年出櫃】黎明詩冇諗過會同同性一齊 未有考慮同性婚姻 __,黎明詩,

(攝影:陳慧安)
90年代出道的黎明詩,當年一身東洋味、甜美的笑容,的確迷倒不少少男,故被封為「青春玉女」歌手,可惜她在娛樂圈發展只有短短6年就淡出,黎明詩早前在尖沙嘴 ...


90年代出道的黎明詩,當年一身東洋味、甜美的笑容,的確迷倒不少少男,故被封為「青春玉女」歌手,可惜她在娛樂圈發展只有短短6年就淡出,黎明詩早前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪時,她表示因當年不太適應娛樂圈的生存模式,加上遇到結婚對象,所以會有是時候步進另一階段的想法。捨得放棄演藝事業?黎明詩說:「無奈,可能我比較感情用事,如果遇到個啱,自己又到咗結婚年齡,咁不如結婚啦,捨唔捨得,我又冇諗,總之下一步就係結婚,做家庭主婦,做人妻。」



好景不常,黎明詩的婚姻生活最終失敗收場,不過在兩年前,她突然公佈與同性密友Kelly一起:「其實我冇特登決定要公佈,只係當時有記者問呢個問題,我諗同佢一齊都一段時間,感情都穩定,所以講出嚟。」突然宣佈出櫃,她坦言不是性向問題,只因人大了,看法有所改變,她只是想找個真正了解、愛錫自己的伴侶:「細個結婚係因為由細到大都覺得,女仔出嚟社會做嘢,然後結婚生仔,我試過,但可惜唔work,我同前夫性格唔夾,大家都拖拉咗10幾年,其實結咗婚5年,大家好似有大家嘅生活,我哋好冷靜咁傾過,然後分開。」



直至數年前遇上Kelly,人生從此改變:「我以前同妹妹喺英國都選過華裔小姐,唐人街好多人都知我哋係邊個,有時我哋又會去媽咪間餐廳幫手,Kelly以前都係喺英國讀書,佢由朋友口中知道有我哋兩個,到佢畢業嘅時候,我已經返咗香港唱歌,所以當時我哋係唔認識,後來由朋友介紹,我哋先至認識,好似有啲緣份,大家就成為好朋友;其實人大咗,都唔係為咗名份、男定女,只要大家相處得好、開心。」Kelly付出的關心多於前夫?黎明詩說:「係唔同,但又唔可以相提並論。」決定與Kelly一起,黎明詩指前夫知道後,起初都有點愕然:「但佢覺得最重要係我同Kelly開心,我父母都係咁諗。」問及Kelly對她做過甚麼感動事?黎明詩甜笑說:「好多,佢對我、對朋友都好關心,心照嘅,有時感動位未必講到出嚟。」



曾做過人妻,後來遇上密友Kelly,自己更對她有感覺,當時的內心有沒有挣扎過?黎明詩說:「我喺英國讀書,所以我都好開通,加上我有好多同性戀嘅朋友,所以我對呢樣嘢唔會好抗拒,只不過我冇諗過我自己會同同性一齊。」大部份香港人的思想仍是守舊派,有時看到街上的同性手拖手都會眼望望,黎明詩笑說:「女仔會好啲,如果男仔望到兩個男仔咁樣就『咿』,其實喺外國周圍都見到,見怪不怪,見到佢哋好sweet,都會戥佢哋開心,因為你唔知人哋嘅關係有幾好而令到佢哋嘅眼神咁樣互望對方。」對於台灣早前通過同性婚姻合法化,黎明詩表示:「未諗呀,做住個伴先,因為好多嘢都未知,但係我諗我哋幾穩定嘅,又唔使刻意要結婚,最重要係開心。」



兩年前,黎明詩罕有現身公開活動,是否有復出之意?她說:「其實冇特別想復出,咁啱朋友搞唱歌比賽,我咪幫手做評判,同埋佢叫我唱番首歌,其實我亮相《流行經典50年》之前,已經有人搵我,但我話唔好喇,因為我冇乜信心,又肥,又冇練歌,加上冇出嚟廿幾年,我驚自己失禮,狀態唔好,而家都係順其自然(復出),因為我都會周圍去玩,我已經計劃去日本、清邁、英國,所以我又唔會全身投入工作,如果有時間啱就做吓,但呢兩年我好開心,撞番歌手朋友,有時喺慈善騷唱歌又見番以前嘅fans,我哋而家都成為咗朋友,所以我嘅信心大咗。」



黎明詩、黃翊、胡渭康、林利、何婉盈、黃寶欣、莫鎮賢、文佩玲、陸家俊將於9月11日及12日假伊館舉行兩場《記得……我們的主打歌演唱會》,袁志偉更擔任特別嘉賓,現身與黎明詩合唱:「同袁志偉有首合唱歌,我會唱一快一慢嘅自己歌,仲有3首大合唱歌。」會否覺得「唔夠喉」,將來有機會開個人演唱會?她說:「呢個遲一步先,我覺得成班人一齊去開會開心啲,熱鬧啲。」



今次重遇一班歌手朋友,黎明詩坦言感覺很不同:「大家比起當年廿幾歲嘅時候都各有經歷,見到面會更加珍惜,會諗番起當年『我唔敢同你講嘢,公司話唔好咁熟。』但而家冇呢啲壓力,我哋仲開咗個group,關係close咗,加上而家冇唱片公司或者經理人嘅掣肘,傾乜都得。」



提及今次主題是主打歌,當年黎明詩曾推出過6張個人專輯,當為人熟悉的有《停不了的愛》、《愛上不愛我的人》等等,而改編歌則有《敢恨敢愛》、《Goodbye My Love》,其中《敢恨敢愛》一歌,與許志安《唯獨你是不可取替》及鄭秀文《衝動點唱》屬同一曲調,黎明詩說:「許志安嗰首係慢歌,感覺係唔同,鄭秀文嗰首係輕快少少,我嗰首比較快啲,係3個唔同感覺,所以唔怕比較。」



採訪:黃曉妍

攝錄:馮嘉銘

場地:The AIR(The ONE)



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



(攝影:陳慧安) 黎明詩在娛樂圈發展只有短短6年就淡出。 黎明詩在娛樂圈發展只有短短6年就淡出。
好景不常,黎明詩的婚姻生活最終失敗收場。

好景不常,黎明詩的婚姻生活最終失敗收場。
兩年前,她突然公佈與同性密友Kelly一起。

兩年前,她突然公佈與同性密友Kelly一起。
今次重遇一班歌手朋友,黎明詩坦言感覺很不同。

今次重遇一班歌手朋友,黎明詩坦言感覺很不同。
當年黎明詩曾推出過6張個人專輯。

當年黎明詩曾推出過6張個人專輯。

鍾意就快D Share啦!