掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

【21年前屈到想死】王喜拍《烈火雄心》被指有特權同劇中人不和 :呢個人今年終於向我讖悔 __,王喜,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入王喜做男一的神劇《烈火雄心》近日重播,雖然已經是第三次重播,依然有不少人追捧。提起這部當年電視生涯的代 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


王喜做男一的神劇《烈火雄心》近日重播,雖然已經是第三次重播,依然有不少人追捧。提起這部當年電視生涯的代表作,王喜不吐不快。

「我今日要澄清番二十幾年前對我的指控,話我是特權份子、高層契仔,所以唔需要泊職員停車場。我能夠泊嗰個邵氏停車場,係因為我以邵氏演員簽約,佢哋係我經理人。」他說。

當日更被指擅自改劇本,原來一直得監製無言嘉許。

「監製唔會咁樣開口講,因為如果咁樣講既話,就會得失一啲唔改劇本,或者劇本寫錯都會照講既演員。其實佢哋都係一種專業,但如果佢開口讚揚我呢種演員,就會得失咗為數比較多既演員。」他說。

事實,王喜跟監製王心慰,到現在仍然是朋友,之前他跟南山二虎鄭敬基和錢嘉樂,相約食飯講當年。而《烈火》這部電視劇,當日監製預計南山三虎的戲軌會受歡迎,於是邊拍邊加他們的戲份,由三十集加至四十二集。

當日有寃無路訴,王喜解釋:「但當年無互聯網,無facebook,我無得憑自己把口去伸辯,因為啲記者唔願意咁樣寫,唔係報導事實反而係道聽塗說。」

在炎熱高溫下拍攝,着住消防制服的王喜試過自尋短見。

「我記得當時已經係日接夜,夜接日既第四天,拍《烈火》時,我最長試過連續七日無瞓覺。我記得有日拍外景時,連飯盒都食唔到,我將飯盒拎上車,放喺車頭擋風玻璃位置。」他說。

但因為一直被催入廠拍另一場戲,他開車到廻旋處扭軚,駛入電視城城時,一盒雞飯掉下來。當日,不單要餓着開工,其時已經萬箭穿心的他,返公司途中,又被指跟劇中對手不和。

他表示很感觸:「嗰日,我接到一位記者打嚟問我攞回應同澄清,我講晒自己故事,但我深信佢第二日c1頭版,必定唔會寫我既解釋,嗰晚我曾經同一個人講,我話不如去自殺。」

幸而當年他未有行動,因為二十一年後,這個人跟他讖悔,不單覺得他不是這種人,還在臉書寫了一段字替他澄清,更指自己當年看錯人。

「呢個就係當時有份寫我,用咗十幾年時間,見到我後面就會憎我前面,然後用盡所有方法寫死我既一位記者。二十一年後,佢喺facebbook寫番一段肺腑之言,原來經歷過,共事過相處過先至知道我係一個好人。」王喜說。

事過境遷,被指麻煩人物的他,當年因而失去了不少機會,但他認為最重要是,兩個人因而解開心結得到和解,不用帶着怨憤生活。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!