掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

馬國明:【獨家】馬國明親證同心穎分手 降呢做朋友 __,馬國明,黃心穎,

我們不再是我們,馬國明將黃心穎降呢為朋友!今年4月爆出藝人黃心穎背男友馬國明偷食人夫許志安後,心穎被全面停工兼遭網民鬧爆,最後避走美國。事件後,馬國明 ...


我們不再是我們,馬國明將黃心穎降呢為朋友!


今年4月爆出藝人黃心穎背男友馬國明偷食人夫許志安後,心穎被全面停工兼遭網民鬧爆,最後避走美國。事件後,馬國明曾開腔維護心穎,但就一直避談是否分手。

不介意合作

馬國明接受東網獨家訪問,提到感情狀況,他以OK及過得幾好形容,問有否聯絡心穎?他主動將對方定位為「朋友」:「只可以講我哋點都係朋友,我哋係朋友,我覺得大家對呢件事嘅反應係有少少過激,感情好難講邊個啱邊個錯,大家唔需要咁大反應,唔需要去攻擊佢,而且佢都知錯,有邊個冇做錯過呢?(原諒佢?)我之前都講過,我係有嬲,但只係好短時間,之後係擔心多,希望大家之後唔使咁大反應,其實係可以畀個機會。(再同佢合作?)OK!我唔介意,我都話點都係朋友,佢又唔係我殺父仇人,感情事唔需要放到太大。(即係關係已經改變?)朋友囉!一定唔係仇人。(之前傳你會去美國搵佢?)只係記者寫啫!(媽咪有冇擔心你?)冇,都冇嘢!」他稱母親從來不會催婚,亦尊重其選擇。

恨演奸角或同志

此外,提到主演的劇集《白色強人》收視報捷,馬國明相信踏入結局周會有更高收視,很大機會過30點:「套劇係個突破,因為無綫劇以往好少涉及政治,加上成個劇好淡,冇屋企戲亦冇刻意煽情,成績好係整個團隊嘅功勞。」他直言「唐明」這個角色是他從演以來最難演繹之一:「因為角色嘅情緖起伏唔大,好難演得好睇,係好大挑戰。」並指一直以來最想挑戰奸角,初接劇本時,曾問監製羅永賢是否可演郭晉安的角色「YT」:「YT係亦正亦邪,好立體,但監製最後說服咗我做唐明。」

除了奸角,原來他對HeHe角色也有興趣:「我想拍HeHe,想拍一套好認真而唔係搞笑嘅HeHe,唔知公司敢唔敢。同男仔拍親熱戲反而唔尷尬,因為唔會擔心博懵嘅問題。」在《白》劇中,馬國明周旋於唐詩詠及李佳芯之間,他自言現實中從未發生過類似情況,未試過三角戀,笑言現實中若有兩位如此完美的女生讓他選擇,他也不懂如何抉擇,是幸福的苦惱。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!