掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

【細龍太要離開】捨棄細龍生暫別《愛‧回家》 陳偉琪:你不要太想我 __,陳偉琪,

【細龍太要離開】捨棄細龍生暫別《愛‧回家》陳偉琪:你不要太想我53分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入壹仔早前率先爆「細龍太」陳偉琪 ...


  • 【細龍太要離開】捨棄細龍生暫別《愛‧回家》 陳偉琪:你不要太想我
  • 53分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


壹仔早前率先爆「細龍太」陳偉琪擠身一班素人,低調參加世界性的「WCOPA世界表演藝術錦標賽」,在中港澳初賽脫穎而出,並於七月十一日就飛去美國洛杉磯,跟幾個國家千幾名參賽者鍊過。衡出國際,賽事為期十幾日,且歸期未定,所以「細龍太」陳偉琪要暫別《愛‧回家》。

因為咁,尋日嗰集《愛‧回家》劇情,就以「細龍太」未接受自己對「細龍生」產生真感情,所以飛去美國避情作交待。「兩公婆」喺呢個劇向來深受網民歡迎,臨別在即,佢兩個都依依不捨,所以「兩公婆」一齊唱首歌,一向唱得嘅「細龍生」鄭世豪,喺豎琴高手嘅「細龍太」陳偉琪彈奏下,唱出《你好不好?》,戲裡嘅情深表露無遺。

之後陳偉琪將片放上ig,留言:「去美國真係唔知幾時返,你不要太想我,珍惜我們曾經擁有的時光吧。Don’t miss me too much。」


鍾意就快D Share啦!