掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

【終認分手】將心穎降為朋友 馬國明認曾為安心偷食憤怒 __,馬國明,黃心穎,

【終認分手】將心穎降為朋友馬國明認曾為安心偷食憤怒14分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入「安心偷食」爆出已三個月,鄭秀文選擇原諒許 ...


  • 【終認分手】將心穎降為朋友 馬國明認曾為安心偷食憤怒
  • 14分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


「安心偷食」爆出已三個月,鄭秀文選擇原諒許志安,令安仔近日安心陪住她去綵排演唱會,甚至被拍到外出,亦大方談感受,指現在最重要好好面對自己。

至於另一啤黃心穎同馬國明,女的避走美國,馬明雖在出事後仍極力維護偷食女友,指面對公眾壓力,擔心心穎為前題。

不過近日他接受傳媒訪問,將心穎稱呼為朋友,間接承認二人已分手。馬明亦講出當日得悉「安心偷食」一刻,他相當憤怒,不過好快心情轉去擔心女方。從呢個反應,可想而知佢幾咁愛心穎。佢仲話唔介意之後與她再合作,更稱對方並非殺父仇人,況且感情難分對錯,叫大家無需對此太大反應,及別再攻擊心穎。

嘩,寬宏到咁,馬明真係榮登聖人。
「安心偷食」爆出後,女的遠走美國,安他留在香港好好面對自己,個多月足不出戶後,近日終被發現陪Sammi個唱綵排。

馬國明需對外極力維護黃心穎,但其實早已因「安心偷食」,跟心穎斬攬分手,正常!

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!