掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

《白色強人》:男友掛住睇性感張曦雯?李佳芯:Oh No! __,《白色強人》,張曦雯,李佳芯,

李佳芯唔想知啲唔開心嘢。藝員李佳芯出席活動,提到她有份演的劇集《白色強人》收視不錯,她稱起初沒有想到觀眾會這樣受落,因她忙於開劇沒時間看,但每晚播出後 ...


李佳芯唔想知啲唔開心嘢。


藝員李佳芯出席活動,提到她有份演的劇集《白色強人》收視不錯,她稱起初沒有想到觀眾會這樣受落,因她忙於開劇沒時間看,但每晚播出後都有朋友短訊問她要她劇透。即將大結局,她表示結局會留白給觀眾可自己思考,問到是否留伏線拍續集?她說:「通常有續集代表大家對套劇滿意,但未知道情況。」問到男友可有捧場?她說:「佢9成都冇睇嘅,但有日佢截咗電視畫面圖畀我睇,可能佢驚我突擊測驗佢有冇睇。」可能男友是專注看劇中張曦雯性感救人一幕?她說:「Oh No,唔開心事我唔要知喇。」

講到養貓,她自認是犯賤,家中2隻貓很高竇,心情好才給她,她是個貓奴甘願服侍「主子」。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!