網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月26日 星期五

張致恒:張致恒腳踏五船關性上癮?3徵兆斷定患病 __,張致恒,

最緊要有得醫。藝人張致恒(Steven)宣布完結婚兼做咗老竇冇耐,就陸續爆出佢一腳踏五嘅消息,關係七國咁亂,難免令人聯想起佢喺2016年曾認性上癮一事 ...


最緊要有得醫。


藝人張致恒(Steven)宣布完結婚兼做咗老竇冇耐,就陸續爆出佢一腳踏五嘅消息,關係七國咁亂,難免令人聯想起佢喺2016年曾認性上癮一事,當時佢話:「係咁多年好困擾自己嘅問題,希望有一日可以解決到。」

其實性上癮指任何與性有關行為過多,以致影響患者日常生活及對家人、朋友或伴侶造成困擾。美國性健康促進協會制訂咗標準。如有以下三種徵兆之一,就有可能患上性上癮症:一.是否覺得自己無法控制自身的某種性行為?二.某種失控的性行為是否已造成嚴重影響?三.是否會不由自主、不斷地想到某種失控的性行為?

如果真係患有性上癮就應該要及早醫治,除咗要搵專業嘅心理專家協助外,仲要檢查係咪生理問題,同埋要訓練增強個人意志力,以及學識轉移注意力適當發泄等。

性上癮絕對唔係罕見情況,好似曾經自爆「口交致癌」嘅奧斯卡影帝 奧斯卡金像影帝米高德格拉斯(Michael Douglas),高爾夫球名將「老虎」活士,同埋震驚中外嘅荷里活淫魔監製Harvey Weinstein都係患者之一。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!