網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月26日 星期五

陳偉琪:出戰荷里活!陳偉琪橫掃八個獎凱旋而歸 __,陳偉琪,

衝出亞洲出戰荷里活。藝人陳偉琪(Vicky)早前到荷里活參加「WCOPA」世界表演藝術錦鏢賽,橫掃八個獎項,當中包括演藝獎項及樂器大獎,凱旋而歸!花了 ...


衝出亞洲出戰荷里活。


藝人陳偉琪(Vicky)早前到荷里活參加「WCOPA」世界表演藝術錦鏢賽,橫掃八個獎項,當中包括演藝獎項及樂器大獎,凱旋而歸!花了不少時間及心機練習的她非常開心,直言成功挑戰自己,因為今次沒有助手隨行,每日都要一腳踢處理各項問題,當中包括穿高跟鞋搬運大豎琴去會場:「酒店行去會場有一段距離,拉到索晒氣!今次去到一個人生路不熟嘅地方,真係有種由零開始嘅感覺,但係我幾喜歡呢種咁獨立嘅感覺。」

廣交好友冇艷遇

Vicky覺得參賽的最大得着並非贏獎項,而是過程中學到挑戰自己比挑戰他人更重要,又透露此行認識到來自世界各地的表演高手:「好多參賽者都好叻,比賽期間大家亦好團結,會互相幫忙整頭化妝,完全唔會有敵意,感覺好舒服。(係咪識到好多新朋友,有冇桃花?)桃花就冇,不過確實識咗好多朋友,其中一位嚟自澳洲唱歌劇嘅女仔,佢原本唔想參加Final,但經我鼓勵決定參加,結果攞咗全場大獎,戥佢高興!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!