網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月26日 星期五

張致恒:一夜情變未婚妻?小四爆張致恒結婚真相 __,張致恒,

好複雜呀!藝人張致恒(Steven)宣布雙喜臨門結婚加做老竇後,即爆出一腳踏五船消息,當中「小四」Moon不停發文爆料攻擊,佢同網友留言互動時,爆出S ...


好複雜呀!


藝人張致恒(Steven)宣布雙喜臨門結婚加做老竇後,即爆出一腳踏五船消息,當中「小四」Moon不停發文爆料攻擊,佢同網友留言互動時,爆出Steven係受到威脅下先至無耐結婚!

Moon留言講番成件事嘅時間軸,就係Steven同舊愛梁皓恩(April)散咗之後,佢哋先至開始,不過期間佢發現Steven偷食,但係畀咗次機會原諒對方,之後Moon再發現當時仲未係Steven未婚妻嘅雯雯存在,之後Steven同雯雯仲有埋BB,Moon話當時真係接受唔到。

Moon繼續話之後Steven向佢解釋,同雯雯只係一夜情關係,但係意外有咗BB,話雯雯不時拎小朋友出嚟威脅Steven,要Steven陪雯雯過生日等日子,如果唔係雯雯就會向記者爆大鑊咁話。

聽完呢番解釋之後,Moon表示唔知仲信唔信Steven好,不過佢有一樣嘢好肯定,就係雯雯一定知道April嘅存在,但係都要插入去Steven同April嘅關係入面。最後Moon話:「我真的覺得太可怕了。怎麼可以同一時間跟那麼多人在一起,騙了一個又一個,我真的不知道還有幾個。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!