掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

祥嫂(洪金梅):祥嫂設靈:鄧兆尊堅持媽咪陽壽74歲 __,洪金梅,祥嫂,鄧兆尊,

Carmen真有心!鄧兆尊與紅顏知己Carmen約於下午三時二十分到場,一身黑色西裝打扮的兆尊本想直接入靈堂,但應記者要求,亦停步接受簡短訪問。他表示 ...


Carmen真有心!


鄧兆尊與紅顏知己Carmen約於下午三時二十分到場,一身黑色西裝打扮的兆尊本想直接入靈堂,但應記者要求,亦停步接受簡短訪問。他表示今日喪禮以西式進行:「其他嘅嘢(佛教儀式)一早已經搞咗。(你心情點?)冇乜特別。」

談到母親洪金梅(祥嫂)陽壽,他堅稱74歲(訃聞寫78歲)。此時翠玉步出「護兄」,接口謂:「每個宗教計算年齡都唔同,十月懷胎都可以係一歲。(有咩陪葬品?)私人嘢唔講喇。」談到壽衣,兆尊謂:「阿妹(翠玉)揀嘅。」翠玉再說:「下午4點半左右,我會放大家入去為媽媽上香,同埋影少少相,依家阿哥趕住入去喇。」兩兄妹隨即步入靈堂。

現場所見,內堂花牌有汪阿姐夫婦、蔡一智、一傑、蘇志威、阮兆祥等。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!