掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

【原來唔識祥嫂】鐵粉葉德嫻欣賞新馬師曾粵劇造詣 :所以嚟同佢honey say goodbye __,洪金梅,祥嫂,葉德嫻,

今日是祥嫂(洪金梅)設靈日子,同一殯儀館舉行追思會的,還有早前在金鐘懸掛「反送中」橫額後墜樓身亡的「義士」梁凌杰。近日數度參予「返送中」遊行,被羅冠聰 ...




今日是祥嫂(洪金梅)設靈日子,同一殯儀館舉行追思會的,還有早前在金鐘懸掛「反送中」橫額後墜樓身亡的「義士」梁凌杰。

近日數度參予「返送中」遊行,被羅冠聰形容為「永遠站在年輕人一方」的葉德嫻(Deanie姐),亦現身殯儀館,不過唔係跟何韻詩一樣去烈士的追士會,而是出席祥嫂喪禮!

正當以為Deanie姐跟祥嫂早有交情,原來她跟祥嫂素未謀面,出席喪禮,只因她是新馬師曾的粉絲,Deanie姐真係有心。「我好鍾意新馬師曾,好鍾意佢。我本身唔識(新馬司曾),只不過嗰時前輩離世時,冇機會送別,而家佢HONEY走,所以嚟SAY GOODBYE。我好鍾意佢爸爸(新馬司曾),鍾意到爆。以唱功嚟講,唱曲我認為佢係第一位。SO FAR到而家都冇第二個可以比得上。唔知點解教唔到第二個,唱歌係遺傳唔到,嘥咗!佢又冇收徒弟。」

今日兆尊由大婆陪伴下一早到場打點,至於二奶「車厘子」才稍後現身,識分庄閒。除Deanie姐,今日到靈堂向祥嫂致祭的還有何禮全,陳慎芝及陳惠敏。 詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!