掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

【黎諾懿活動「被」延期】張秀文湯洛雯唔擔心受影響 做好自己最重要 __,張秀文,湯洛雯,黎諾懿,

(攝影:陳慧安)
張秀文和湯洛雯(靚湯)今午現身海洋公園宣傳以動漫為主題的夏日活動,張秀文露腰谷胸性感登場,直認造型是參考動漫中受歡迎的主角「娜美」,並說:「自問唔夠個 ...


張秀文和湯洛雯(靚湯)今午現身海洋公園宣傳以動漫為主題的夏日活動,張秀文露腰谷胸性感登場,直認造型是參考動漫中受歡迎的主角「娜美」,並說:「自問唔夠個角色正,娜美係三點式,我已經保守咗好多。」而靚湯着得更保守,只穿一字膊露肩裝,被取笑給比下去,靚湯笑說:「每個活動都要賣自己優點,我好明顯着咗喺身上啦。」

相關新聞:【反紅媒】黎諾懿今日活動忽然被抽 承認收到通知唔需要出席



見張秀文的左手手踭貼上一塊大紗布,笑言自己是扮賢妻煲湯時整傷手,靚湯即爆料「有好消息」,張秀文緊張否認:「冇呀,見我咁失敗就知,唔練習定驚嫁唔出,現時係單身。」靚湯接着說:「歡迎光臨。」



而靚湯透露剛補拍完《法政先鋒IV》,可重出江湖賺外快。對於一直有傳她與舊愛羅天宇復合,靚湯說:「邊個話呀?我單身。」早前兩人一齊出埠拍旅遊節目時表現恩愛,不少觀眾都希望他們能再續前緣,靚湯說:「估唔到咁大迴響,大家對我哋仲有幻想,現時相處方式最舒服,大家好朋友。」張秀文看到好友節目卻有另一番感受,她說:「靚湯做《學是學非》時好有形象,扮鬼臉唔會做,好有女神包袱,但嗰個節目就表現自然。」



另外,近日網民發起「反紅媒」行動狙擊無綫活動,黎諾懿原定今日下午的活動亦取消,靚湯說:「唔太擔心,有公司安排,唔覺好大影響,公司安排做就做,做好自己先。」張秀文則說:「冷靜面對,做好自己,做咩都好最緊要安全為主。」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎 !

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



(右)張秀文爆(左)湯洛雯做《學是學非》時有女神包袱。 (右)張秀文爆(左)湯洛雯做《學是學非》時有女神包袱。
張秀文指今日造型,是參考動漫中的主角。

張秀文指今日造型,是參考動漫中的主角。
湯洛雯否認跟羅天宇復合,並指現時是單身。

湯洛雯否認跟羅天宇復合,並指現時是單身。

鍾意就快D Share啦!