掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

李明蔚:馬浚偉抽空賀生日!李明蔚收驚喜禮物勁難忘 __,馬浚偉,

李明蔚生日快樂!抗癌歌手李明蔚(Sarena)日前踏入30歲生日,獲得一班親朋好友與其慶生,令她相當感動。Sarena指愛錫她的馬浚偉更抽空與其慶祝: ...


李明蔚生日快樂!


抗癌歌手李明蔚(Sarena)日前踏入30歲生日,獲得一班親朋好友與其慶生,令她相當感動。Sarena指愛錫她的馬浚偉更抽空與其慶祝:「馬浚偉好忙,但佢都特登抽時間同我食飯慶祝,仲準備咗個靚蛋糕,好感謝佢嘅心意。」

Sarena還透露家人親友亦為她搞了個生日派對,更指收到一份很難忘的禮物:「我有位朋友因爲我生日Party嗰日去咗旅行,所以出席唔到!但佢好有心訂咗禮物兼搵速遞送嚟Party場地!但禮物冇寫送貨同收貨人,只寫咗『happy birthday』同一句祝福語,而我朋友亦冇提及過,所以收到時好驚喜,我最後要甫上網問邊個送先知!」又指這位朋友的老公與她一樣患病,並一直努力對抗病魔:「佢兩個一直好支持我,我有咩表演都會第一時間嚟支持!不過男方喺兩個月前離開咗,呢份禮物係佢哋一齊送畀我,我好感動同珍惜。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!