掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

英超Fever:個樣個格都似!曼聯搵到「普巴代替品」 __,曼聯,

(互聯網)除盧卡古外,曼聯另一大將保羅普巴已講明力圖「脫魔」。雖然領隊蘇斯克查仍在盡最後努力、希望說服呢位王牌球星留效,但普巴去意已決,曼聯搵定代替品 ...


(互聯網)


除盧卡古外,曼聯另一大將保羅普巴已講明力圖「脫魔」。雖然領隊蘇斯克查仍在盡最後努力、希望說服呢位王牌球星留效,但普巴去意已決,曼聯搵定代替品仲實際。據多間英媒透露,紅魔鬼意外睇中修咸頓防守中場勒美拿,現已報價1800萬望搶得心頭好。呢位加蓬國腳無論個樣同性格,都同普巴好相似;但近2季於「聖人」表現低迷,唔少球評家都質疑曼聯買人眼光。

普巴雖然有隨隊到珀斯參與季前操練,但全程口黑面黑,好明顯個心已唔喺曼聯。紅魔鬼早前被傳有意購入士砵亭中場球星波基斯費南迪斯,但呢位葡萄牙國腳踢攻中位置,若普巴真係離開,蘇帥需要購入一名防中作替補。

勒美拿於17年過檔英超踢修咸頓,表現只係一般,2季為「聖人」於英超僅上陣46次,射入2球。於轉投修咸頓前,勒美拿效力祖雲達斯,當時佢表現非常不俗,係球隊16、17年奪得意甲冠軍嘅功臣,17年有傳阿仙奴對佢有興趣,但佢最後以1800萬鎊投效修咸頓。

近2季勒美拿不時受到傷患困擾,但就算有得出場,佢亦周時表現心不在焉,就算有靈光一閃但表現飄忽,演出時好時壞。勒美拿攔截力不俗,佢最耍家係於後場引球出擊,而且傳送亦精準,曼聯明顯因為呢點睇中勒美拿。英媒表示,修咸頓方面已對佢失去耐性,收番1800萬鎊轉會費就會放人,據悉除咗曼聯外,阿仙奴亦有意再度度購呢名中場球員。

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!