掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

【喱騷開國功臣】貝依霖疑似藍絲被網民圍剿 阿澤:炒咗佢我咪不仁不義 __,杜汶澤,阿澤,

反送中事件持續已經一個月,香港各界亦不能倖免,雖然演藝界的身份較為敏感,以至平常的政治議題大家都紛紛走避,但今次的反送中事件仍有不少藝人發聲支持,當中 ...


反送中事件持續已經一個月,香港各界亦不能倖免,雖然演藝界的身份較為敏感,以至平常的政治議題大家都紛紛走避,但今次的反送中事件仍有不少藝人發聲支持,當中當然包括因為敢言而被大陸封殺的杜汶澤。



杜汶澤自從被大陸封殺之後,一直努力耕耘,近年更開設網台《杜汶澤喱騷》,成績越來越好,但近日的反送中事件,有網民表示杜汶澤公司旗下的貝依霖疑似「藍絲」,更貼出多張貝依霖(Chantale)於各社交網站的發言為證,質問杜汶澤:「杜先生,你應該好明白你嗰台嘅觀眾係咩人,點解可以一路笑騎騎同咁嘅人合作?」更表示如若不開除貝依霖,將會罷睇其網台。



杜汶澤今日於網台上載一段長達20分鐘的短片「小杜消息」,向觀眾細說事件始末。片段開始事杜汶澤找出一堆貝依霖於社交網站發表的言論,當中有鬧示威者、亦有鬧撐警人士、更有鬧網民的言論,杜汶澤就着每一個言論仔細分析並稱:「佢未必係藍絲嚟,我懷疑佢係一個慒X,即係話,佢見到啲咩嘢覺得不滿就出聲,情況就好似劉美君咁樣,又唔X知,又無端端post個支持警察啊,話咩『我都係唔支持暴力啫』咁樣。」



阿澤語重深長的道:「其實呢個社會評論係好自由,但係我覺得冇嘢係免費,唔係話你上網裝個app,跟住你玩又唔使錢,嗰個錢喺邊度嚟呢?就係你講咗嘅嘢,你會有迴響,呢啲教訓我都受過,我都有講錯嘢,我都有話錯人嘅,之後我吸取咗教訓我都有檢討自己,因為我開始明白,原來上網講嘢係有成本,你係需要為自己講嘅言論負責。」



阿澤又就討論區有關罷看的留言回應:「我都係被共產黨壓迫嘅人群,我冇戲拍,我而家仲要喺網上教人煮餸,你話我食兩家茶禮?我點X樣食兩家茶禮呀?你要脅我要炒咗佢,如果唔係就等於成間公司都係舐共?」有網民表示:「杜汶澤人格有問題,條女政治立場佢根本唔care,最緊要畀你班咸濕仔J,佢就有錢賺。就正如之前拖糧被人鬧爆,佢都冇理,唔好阻住佢搵錢就得。」就此杜汶澤回應道:「我幾時有唔理呢?我咪跪X低咗囉。我好想講,係咪而家呢個社會就係你要迫佢去表態,佢唔表態就係有嫌疑,如果佢係藍絲我哋就唔用得佢?」



阿澤之後分析道:「從頭先啲post嚟睇,我覺得佢唔係藍絲,佢係冇乜立場嗰啲,乜都鬧。我好想講嘅係,自從我冇戲拍之後,係幾咁辛苦先至開展咗呢間公司去發展,而我哋公司第一條片過100萬觀看次數,係Chantale拍嘅,呢一幅畫(杜汶澤背後的油畫)就係嗰陣拍,我仲叫佢哋呢幅畫一定要擺喺公司。」



杜汶澤續說:「之後嘅第二條100萬觀看人次嘅片,都係Chantale㗎,佢係我哋嘅開國功臣嚟,如果因為你哋咁樣話我食兩家茶禮,唔炒佢我就係舐共嘅,X你老味我炒咗佢我咪不仁不義?如果我驚咗你,我炒咗佢,咁同當日我被共產黨壓迫,然之後嗰啲藝人,本來同我係朋友,而家連合照都唔肯影;贊助商送開衫畀我,而家連衫都唔敢送嘅人有咩分別?」



杜汶澤又說道:「我最欣賞有一日喺尖沙嘴遊行期間,佢哋除咗好斯文之外,仲向廣東道啲中國遊客解釋整個送中惡法。我覺得,係咪真係要去了解下件事先呢?係咪真係要了解下Chantale,到底係點諗?如果佢係唔知嘅,我係咪應該畀多啲資訊佢知,等佢了解下,檢討下自己如果啲嘢跟得唔貼,係咪應該唔好咁易下判斷?如果佢係唔X識嘅,我哋係咪好應該將我哋知道嘅嘢話畀佢知呢?」



最後杜汶澤於片段尾聲強調:「我係開放討論嘅,我好想畀大家一個同我討論嘅空間,大家可以留言,我會每一個都睇,從而去睇返究竟我哋應該點樣去處理Chantale呢件事。」



對於杜汶澤的回應,網民反應不一,「踢走佢(貝依霖),換林泳淘畀我」、「杜汶澤我支持嘅,不過貝依霖真係太離譜」、「杜汶澤都幾double standard。不過如果真係為政治立場而炒,同cctvb 或者支那封殺有乜分別?」



-----------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9





近日貝依霖因多段言論被網民圍剿。(資料圖片) 近日貝依霖因多段言論被網民圍剿。(資料圖片)
今日阿澤就住網民的控訴拍片分析及回應。(資料圖片)

今日阿澤就住網民的控訴拍片分析及回應。(資料圖片)
阿澤表示未有決定如何處理,但強調如果因政治立場開除貝依霖,與共產黨並無分別。

阿澤表示未有決定如何處理,但強調如果因政治立場開除貝依霖,與共產黨並無分別。

鍾意就快D Share啦!