網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月31日 星期三

張致恒:拍過半年拖!黃榕爆同張致恒分手真相 __,張致恒,黃榕,

黃榕同張致恒拍過半年拖。藝人黃榕以性感TubeTop打扮與邵音音出席電台活動,提到她曾與被封為「世紀賤男」的張致恒(Steven)拍拖,她坦言10多年 ...


黃榕同張致恒拍過半年拖。


藝人黃榕以性感Tube Top打扮與邵音音出席電台活動,提到她曾與被封為「世紀賤男」的張致恒(Steven)拍拖,她坦言10多年前剛剛入行時,曾與對方拍拖半年,講到對方被爆一腳踏五船,又被指騙財騙色,問當時對方與她拍拖時可有偷食?她說:「都有懷疑,但冇真正捉到,係好多朋友同我講佢出面有女朋友,但分手係佢突然消失咗,好似人間蒸發,無疾而終。」問到對方可有問她借錢?她說:「冇,因為我都好窮。」她又坦言對對方爆出「一腳踏五船」的報道感到很驚訝:「可以同時間6個女仔。(擔心佢未婚妻?)都擔心佢同個BB,佢咁唔負責任,都奉勸佢要專一啲,修心養性。」她又坦承Steven口甜舌滑,很識氹女仔,會叫她做「老婆」,又會寫一些甜言蜜語給她。

她表示會教人減肥的新節目,會幫30、40、50歲的女性在3個月內減肥,令她大呼大挑戰,因為未試過幫40、50歲的女性減肥,但之前曾幫朋友在一個月內,由32吋腰減至24吋,所以自己都很大成功感。她又透露9月會第四度參加健美比賽,現時都努力健身。

邵音音表示會主持新節目,介紹幾部講鬼的電影。她又自爆從小到大都會「撞鬼」:「我農曆7月14日出世,由細到大都見到鬼,覺得鬼冇乜嘢,佢哋唔會傷害人,有時人心仲恐怖過鬼。」她又謂小時候李香琴曾帶她去問米:「話我畀蛇精睇中咗,唔畀我拍拖,如果佢跟咗我幾十年都算係個伴呀,哈哈。」談到工作,她剛從馬來西亞拍完賀歲片回來,又透露本來接了5部電影及3部微電影,但不知原因地全部叫停。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!