網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月4日 星期四

張景淳:愛.回家之復仇者聯盟 張景淳操大手臂扮雷神 __,Chris Hemsworth,張景淳,復仇者聯盟,雷神,

張景淳扮雷神,操大手臂扮雷神。無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》劇情大暴走,眾演員消費《復仇者聯盟》英雄,大玩二次創作,當中扮雷神的張景淳大騷結實手瓜, ...


張景淳扮雷神,操大手臂扮雷神。


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》劇情大暴走,眾演員消費《復仇者聯盟》英雄,大玩二次創作,當中扮雷神的張景淳大騷結實手瓜,他直言為拍攝這一集,台前幕後都準備了很長時間,相當認真:「我哋好多個星期之前已經度邊個扮邊個,衫同道具都係專登去訂,我長髮比較貼近雷神角色,丹爺(劉丹)有鬚又係大佬,好適合做鐵甲奇俠。其實拍攝當日好翳熱,拍咗五個小時,最後只係得30幾秒作品,丹爺一度成身封密晒,豹哥(單立文)同湯盈盈就要搽綠塊面,化妝落妝好耐,大家好辛苦,但都冇怨言仲好開心。」

景淳表示三星期前知道要拍攝,導演已叫他主力操手臂:「我本身有做開Gym,但都有狂谷手瓜,拍之前又有舉吓嘢,睇相片都見到啲效果。」

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!