網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月13日 星期二

81歲夏萍逝世契仔林家棟:佢去得安詳 __,夏萍,林家棟,

【1937-2019】夏萍上周一離世,享年81歲。
【1937-2019】夏萍上周一離世,享年81歲。資深演員夏萍上周一離世,享年81歲。她在1955年入行,歷來作品無數,最令人印象深刻是在電影《九品芝 ...


資深演員夏萍上周一離世,享年81歲。她在1955年入行,歷來作品無數,最令人印象深刻是在電影《九品芝麻官》中飾演周星馳的母親,手持鹹魚當尚方寶劍。晚年因中風入住老人院,由契仔林家棟照顧。林家棟透露契媽離世時女兒及孫兒都在旁,他說:「契媽去得安詳。」並已安排下周一(19日)替契媽設靈。

相關新聞:【兩段婚姻】參演逾200部電影

夏萍在行內被稱為「Apple姐」,她上周一在醫院因病離世,享年81歲。契仔林家棟昨日接受電話訪問,證實契媽死訊,他說:「佢喺5號離開咗,喺醫院離開,因為佢之前住喺老人院時,得到幾嚴重嘅中風,本身佢身體麻麻哋,血壓高又糖尿病,醫生都解釋過醫嗰方面比較困難,但係都盡力,佢留院差唔多兩、三個禮拜先離開。」



【去年嘆茶】去年夏萍在葵涌午膳,精神不俗。 【去年嘆茶】

去年夏萍在葵涌午膳,精神不俗。
夏萍和契仔林家棟曾於2000年合演劇集《金裝四大才子》。

夏萍和契仔林家棟曾於2000年合演劇集《金裝四大才子》。

喪禮採佛教儀式

林家棟指夏萍彌留時,家人一直陪伴在側,他說:「舒服地離開,醫生都話以佢哋專業角度盡量幫佢做,佢去得好安詳,我都即刻聯絡晒佢啲屋企人,大部份到齊,因為有啲唔喺香港。佢個女同啲孫都喺度,睇住佢走,覺得係一個解決,始終你知老人插住條喉去呼吸係chok得好辛苦,佢最後一口氣都係舒服。」他表示契媽生前喜歡聽經文,所以喪禮會採用佛教儀式:「我同演藝人協會商量咗,19號設靈,已經安排好晒,佢鍾意聽經,所以用佛教儀式送佢。」問到他會否披麻戴孝時,他續道:「我要去現場先知,佢屋企人有啲係信基督教,我就同佢哋強調契媽生前好鍾意聽經,譬如觀音經嗰啲,我會尊重佢老人家,覺得佛教比較合適,佢屋企人都唔反對,冇乜所謂,最重要係老人舒服。」

相關新聞:【金牌綠葉】演錢嘉樂外婆爭女配



【2015年跌傷】夏萍2015年在家跌倒受傷入院。

【2015年跌傷】

夏萍2015年在家跌倒受傷入院。
胡楓在粵語片年代跟夏萍有不少合作。

胡楓在粵語片年代跟夏萍有不少合作。
夏萍2005年曾獲頒萬千光輝演藝大獎,表揚她在演藝圈的貢獻。

夏萍2005年曾獲頒萬千光輝演藝大獎,表揚她在演藝圈的貢獻。

15年曾跌倒受傷

演藝人協會會長古天樂日前已得悉夏萍姐離世,他表示演藝人協會將會提供協助:「我哋協會已經同佢家人聯絡咗,初步了解過喪禮嘅安排,如果夏萍姐家人有任何需要幫忙,協會會盡量幫手,夏萍姐係一個出色演員,佢嘅離開,當然係演藝界嘅損失。」

夏萍自從2015年在九龍灣家中不慎跌倒受傷,便退出幕前,一直深居簡出,《末代御醫》和《城寨英雄》成為她最後的螢幕作品。她在《九品芝麻官》中演周星馳的失智母親,以鹹魚當尚方寶劍及兩度演錢嘉樂外婆,最令人津津樂道。出院後她由家人及契仔林家棟安排專人照顧,三年前安排入住葵涌區老人院。去年有本報讀者分享夏萍在葵涌與女友人在茶餐廳食午飯情況,當時夏萍要以輪椅出入,但臉頰豐滿且精神飽滿,相當精靈。食飯期間她全程自己進食,食兩啖又與朋友聊天,精神相當不俗。

採訪︰鍾國仁、何永寧




鍾意就快D Share啦!