網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月13日 星期二

梁舜燕病逝:「叉燒炳」劉丹見梁舜燕必對方叫上等親家 __,劉丹,梁舜燕,

「叉燒炳」劉丹難捨梁舜燕呢位「上等親家」「上等人」梁舜燕病逝,早年於處境劇《真情》與「叉燒炳」劉丹有不少對手戲,令人留下深刻印象。對於昔日好拍檔離世, ...


「叉燒炳」劉丹難捨梁舜燕呢位「上等親家」


「上等人」梁舜燕病逝,早年於處境劇《真情》與「叉燒炳」劉丹有不少對手戲,令人留下深刻印象。對於昔日好拍檔離世,劉丹說:「都知道佢病咗好一段時間,之前都曾經係TKO撞過佢,佢身邊都有兩個人陪住,我哋見到面都仲會用當年《真情》嘅稱呼,我會叫佢『上等親家』,佢會叫番我『叉燒親家』。」

他還大讚梁舜燕是一位工作非常認真的好演員:「當年拍劇,佢演上等人,佢真係花咗好多心思係打扮上面,每次返到嚟都應該用咗好多時間去裝扮,真係非常認真!希望佢屋企人節哀順變。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!