網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月13日 星期二

梁舜燕病逝:汪明荃讚真女人 梁舜燕自覺幸運歷不同人生 __,梁舜燕,汪明荃,

梁舜燕從事演藝事業逾六十年。在處境劇《真情》中的「上等人」梁舜燕(Lily姐),去年初生日獲子女大排筵席慶祝,亦是她從事演藝事業六十周年的誌慶,當日她 ...


梁舜燕從事演藝事業逾六十年。


在處境劇《真情》中的「上等人」梁舜燕(Lily姐),去年初生日獲子女大排筵席慶祝,亦是她從事演藝事業六十周年的誌慶,當日她打扮靚靚盛裝示人,精神狀態一流,頻頻上台向親友致詞。

希望一展歌藝

雖已入行60年演過無數角色,但Lily姐對演藝仍然有團火,生日宴上她公開向無綫高層杜之克開口,要求公司安排新角色希望一償心願,近年愛上唱歌的她說:「你哋知唔知道我從藝60年,依家最想演嘅角色係咩?等我話你哋知,我最想演嘅係歌星,杜之克先生你聽到要識做,希望公司安排我演歌星,讓我有機會一展歌藝。」

難忘教黐眼睫毛

Lily姐當時特別準備一曲《萬水千山總是情》,原唱者汪明荃都有上台獻花,汪明荃說:「我初入行時,Lily姐係我老師,當年教我哋化妝同儀態,我仲記得佢教我哋點樣黐眼睫毛,多年來佢對工作認真投入,對家人細心照顧,從內到外都做得非常好,係『真女人』典範。」

工作唔係為錢

當時Lily姐表示比以前更喜歡演戲,即使一日拍三組劇也不嫌辛苦,最重要過戲癮,可謂「活到老做到老」的好榜樣,她說:「我依家工作唔係為錢,每次返無綫就好開心,比返到自己屋企仲開心,我愈來愈喜歡演戲,有機會進入不同角色,經歷不同人生不知幾過癮,人哋用錢買開心,我係開心過癮又有錢收,你話我係唔係特別幸運呢?」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!