掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

張致恒:放低張致恒踏五船 未婚妻雯雯:只向前看 __,張致恒,

小朋友最緊要!藝人張致恒(Steven)早前宣布結婚兼已做爸爸,點知轉頭就接連爆出「一腳踏五船」與數名女子有感情轇轕,一眾「苦主」齊集聲討Steven ...


小朋友最緊要!


藝人張致恒(Steven)早前宣布結婚兼已做爸爸,點知轉頭就接連爆出「一腳踏五船」與數名女子有感情轇轕,一眾「苦主」齊集聲討Steven,被封「世紀賤男」嘅佢潛水數日終於蒲頭交代事件道歉認錯,仲話自己會真心悔改,同埋得到未婚妻雯雯嘅原諒!

一直未開腔嘅雯雯喺社交網貼咗一張日出相,似寓意一切重新開始,並發文講番呢件事,話只會向前看放低Steven過去嘅桃色糾紛,專注喺囝囝嘅成長:「一直以來,謝謝大家關心!事情發生後,我已清楚了解一切,經過深切考慮後,最重要的是兒子的成長,希望大家能給我們空間,這次是我們兩人重要的一課,這段期間,我們共同經歷情緒的起伏,只希望畀機會爸爸盡責任陪伴BB成長,既然決定邁向人生另一個階段,我們會共同做好父母的責任,給予彼此幸福溫暖,照顧好我們的兒子,希望各方朋友給予我們時間做好父母要做的角色,目前最重要是我們的BB能夠健康快樂地成長,今日以後只向前看為兒子一步步前行。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!