掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

徐綺雯:朋友力推出寫真!徐綺雯忙爆拍拖要度期 __,寫真,徐綺雯,

雖然啲相影得咁靚~回復單身的名媛徐綺雯忙得精彩又充實,繼投資珠寶生意,她最近又進軍美容界,並親自做生招牌,獲讚身形及狀態更佳,被朋友力推出寫真!早前承 ...


雖然啲相影得咁靚~


回復單身的名媛徐綺雯忙得精彩又充實,繼投資珠寶生意,她最近又進軍美容界,並親自做生招牌,獲讚身形及狀態更佳,被朋友力推出寫真!

早前承認結束7年婚姻的徐綺雯(Candy),不但繼續模特兒事業、律師樓工作及珠寶生意,最近更投資美容院。她有感時下美容院提供的療程收費過貴:「我嘅概念係收費合理啲,應使得使,幫多啲客人變靚。我哋冇人斟茶、冇靚裝修,情願投資落機器或請專業嘅人手,收費相對平啲。」

身材唔使「大」

Candy更體驗生酮減肥、無針埋線等療程,親自做生招牌,她說:「之前因為公幹或者朋友聚會,要去意大利、日本、希臘,順道影咗啲靚相,好多朋友話我靚咗、瘦咗、精神咗,仲講笑叫我出寫真。出寫真我冇興趣,反而鍾意同人分享健康之道,健康美好緊要,唔係話某個部分大就係靚,均勻先係關鍵。」

唔強求緣分

至於感情生活有否着落,她笑說:「我要拍廣告、返律師樓、搞生意兼周圍飛,又要抽時間做運動,每日時間排到密麻麻,要追我嘅話,真係要睇吓我個時間表先,哈!女人唔一定有拖拍先至叫做幸福開心,識得錫自己、自我增值、有自信同健康先至矜貴。緣分唔使強求,真命天子要嚟,點擋都擋唔住!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!