掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

【月事血漬揭破】張致恒連環出軌早有前科 莊端兒︰我知情 __,張致恒,莊端兒,

攝影:陳慧安(右)
莊端兒昨晚在尖沙嘴出席《狂野時速:雙雄聯盟》首映,對於前度張致恒(Steven)宣佈雙喜臨門,升呢做人父兼人夫,旋即出現小三小四,有圈中女藝人牽連在內 ...


莊端兒昨晚在尖沙嘴出席《狂野時速:雙雄聯盟》首映,對於前度張致恒(Steven)宣佈雙喜臨門,升呢做人父兼人夫,旋即出現小三小四,有圈中女藝人牽連在內,一班身受其害女名單曝光。莊端兒被問舊愛的情史,她說:「我已經跳出嚟好耐,都三年,我哋2016年9月分開。」當時有否錢債瓜葛,莊端兒說:「過去唔講喇,我哋財政獨立,佢啲新嘢我唔知,咁耐之前嘢,冇特別講。」

相關新聞:【原諒賤男惡行】Steven未婚妻雯雯首開腔:我已清楚了解一切



莊端兒表示只回應過「被偷走的那五年」事件(指在她和Steven拍拖時原來已有April ),但問到有指Steven與她拍拖期間曾偷嗒蔣家旻及裕美?莊端兒最初說:「唔再講,過咗咁耐,知道有呢件事。」追問她是聽聞還是真有其事?莊端兒說:「我係當事人當然知情,細節唔講,分手嗰陣時冇講,何必而家講,係有呢件事發生。」報導指裕美曾於Steven床上留下月事血漬令事件東窗事發,莊端兒表示:「我知情。」她續說:「睇到報導我有啲虐心,因為我經歷過,亦都愛過嗰個人,唔再講。」



之不過消息一出,裕美和蔣家旻急劃清界線堅決否認此事,莊端兒說:「唔知,佢有佢講法,我有我知情。」雖然舊愛爛情史一籮籮,莊端兒亦為他送上祝福:「希望件事快啲過去,男方都有新生活,唔好畀呢啲嘢困擾,幾唔開心都會過去。」至於將來拍拖會否要先了解清楚對方背景?她笑言:「因為有以前啲經歷,所以我依家都係單身,大家都明喇!而家我覺得工作緊要過愛情,做好自己自然會有人欣賞你,會有懂得愛你嘅人。」



採訪:卓寶花

------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



攝影:陳慧安(右) 莊端兒希望事件告一段落。 莊端兒希望事件告一段落。
莊端兒坦言因以前的經歷,令她至今仍單身。

莊端兒坦言因以前的經歷,令她至今仍單身。
 馬詩慧和兒子王躍穎(Kadin)

馬詩慧和兒子王躍穎(Kadin)
鄧穎芝

鄧穎芝
茜利妹、邵音音

茜利妹、邵音音
鄧洢玲

鄧洢玲

鍾意就快D Share啦!