掃呢頁CODE去手機

2019年8月2日 星期五

黃庭鋒:無綫外牆現「欠債還$」 黃庭鋒開腔回應 __,無綫,

究竟真相係乜?無綫電視城門外遭人用黑色噴漆寫上「TVB黃庭鋒欠債還錢」嘅字句,令藝人黃庭鋒捲入金錢糾紛疑雲,於凌晨時段,他在社交網站交代事件,強調自己 ...


究竟真相係乜?


無綫電視城門外遭人用黑色噴漆寫上「TVB黃庭鋒欠債還錢」嘅字句,令藝人黃庭鋒捲入金錢糾紛疑雲,於凌晨時段,他在社交網站交代事件,強調自己及家人未有欠債及賭博,唔明白點解會發生上述事件,並即時報警處理:「對於今晚有傳媒的報道,自己同家人無故被抹黑,感到非常驚訝。我同家人都冇牽涉任何金錢糾紛,更冇賭博或者欠債,我們已經即時報警,希望警方早日徹查真相。

今次事件嚴重影響到我同公司。唔好意思,對於傳媒朋友及好友們的來電及訊息,未能逐一回覆。請大家不用擔心,清者自清,時間會證明一切亦感謝公司信任及朋友嘅支持。我會繼續做好我嘅工作,多謝大家關心。」不少粉絲均留言支持黃庭鋒表示相信他,亦希望事件早日水落石出。

黃庭鋒一向是位運動健將,於英國讀書時是學校足球隊中唯一亞洲球員,參與過不少學界比賽,曾在阿根廷、智利校際比賽中獲得「最有價值球員獎」。他原先有機會前往阿士東維拉及狼隊青年軍當職業足球員,但因要應付考試且因英國球壇競爭太大而選擇放棄。回港後曾擔任體育老師,2015年加入Now TV任職體育節目主持,2016年轉投無綫電視從事相同工作。2017年12月轉簽無綫經理人合約。開始受注目於《萬千星輝賀台慶2018》中,擊敗汪明荃奪得百萬獎金及獎品,其後他在劇集《救妻同學會》中飾演「賤佬」一角,演技備受認同。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!