網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月15日 星期四

張文慈:年紀大變灰姑娘 張文慈酒局玩唔夜 __,張文慈,

年紀大係差啲!正放假的張文慈(Pinky)自嘲近日「無事忙」,故爭取機會與老友敍舊「還債」,日前她先相約駱達華及謝君豪等,再約「亞視之友」尹天照及李潤 ...


年紀大係差啲!


正放假的張文慈(Pinky)自嘲近日「無事忙」,故爭取機會與老友敍舊「還債」,日前她先相約駱達華及謝君豪等,再約「亞視之友」尹天照及李潤祺等把酒談心,事後李潤祺將「開心照」上載至社交網站分享,並留言:「永遠是最開心,無所不談。」

與謝君豪及尹天照之約,Pinky坦言背後意義重大:「我哋仲傾埋下次計劃,因為之前合作拍咗套福音電影《奇蹟13》,雖然仲做緊後期,但已經有計劃再下一城,我哋連電影名都改好,暫時叫《逆天行者》。」她又打趣自嘲體力大不如前:「依家我係灰姑娘,唔玩得太夜,即使帶咗酒出嚟分享,最終大家都清唔晒,要攞返屋企『擇日重賽』,我好開心人生中有呢班傾得埋嘅異性老友!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!