網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月15日 星期四

楊丞琳:牆都歪埋 楊丞琳唔認P圖爆笑神解釋 __,楊丞琳,

仲唔係P圖!藝人楊丞琳不時會喺社交網Po相同大家交流吓衣着心得,不過身高1米6幾嘅佢,近期啲相顯得佢愈嚟愈高,條腿仲長到去模特兒級數,自然令人懷疑佢有 ...


仲唔係P圖!


藝人楊丞琳不時會喺社交網Po相同大家交流吓衣着心得,不過身高1米6幾嘅佢,近期啲相顯得佢愈嚟愈高,條腿仲長到去模特兒級數,自然令人懷疑佢有出P圖神技幫手!呢日佢又發咗幾張相,其中一張明顯見到牆身有彎曲,網民即時笑佢終於P圖失手露餡,點知楊丞琳親自解答強調冇P網民所指嘅位置,但係就承認有P其他地方,唔少網民都留言讚佢肯認P圖夠晒大方!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!