網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月23日 星期三

姜皓文:慶結婚20周年!姜皓文啲錢交晒畀太太 __,姜皓文,

姜皓文同太太結婚20年啦!藝人姜皓文與太太殷寧(原名金慧英)在九龍灣出席電影《犯罪現場》首映。姜皓文將於10月26日53歲生日,他透露已切了不少蛋糕慶 ...


姜皓文同太太結婚20年藝人姜皓文與太太殷寧(原名金慧英)在九龍灣出席電影《犯罪現場》首映。姜皓文將於10月26日53歲生日,他透露已切了不少蛋糕慶 ...


姜皓文同太太結婚20年


藝人姜皓文與太太殷寧(原名金慧英)在九龍灣出席電影《犯罪現場》首映。姜皓文將於10月26日53歲生日,他透露已切了不少蛋糕慶祝:「太太24號生日, 25號就係我哋20年結婚周年, 所以每年都會一齊連續慶祝,叫太太鍾意買乜禮物就自己揀,佢好似揀咗首飾,其實我啲錢都係交晒畀佢。」


他指結婚20周年原本計劃與太太去旅行,但因工作未能成行,當日會與家人吃飯慶祝,他說:「自己好鍾意開緊工切蛋糕,好開心,好有氣氛。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!