網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月23日 星期三

陳華鑫:參選港姐入行 陳華鑫宣布離巢湊女 __,港姐,陳華鑫,

要幸福呀!港姐出身嘅陳華鑫(Gloria)去年底誕下愛女後,有女萬事足,專心照顧家庭為重。2012年參選港姐而入行嘅Gloria,今日喺網上宣布離巢, ...


要幸福呀!


港姐出身嘅陳華鑫(Gloria)去年底誕下愛女後,有女萬事足,專心照顧家庭為重。2012年參選港姐而入行嘅Gloria,今日喺網上宣布離巢,展開人生另一頁,相夫教子,並感謝公司7年嚟畀佢嘅一切:「原諒我靜俏俏(悄悄)的離開,只是換了另一個方式見大家而已,感謝公司七年來給我的一切。令我學習很多人和事,學懂包容,磨練我的堅持,訓練我的耐性,提升我的速記。更認識到一大班好夥伴,知己良朋。現在,展開人生另一頁。相夫教子。願祝親愛的您們繼續在演藝業發光發熱,我們在外相見吧。」其實Gloria自入行嚟拍過多部劇集,包括《十二傳說》、《宮心計2深宮計》、《是咁的,法官閣下》等,當中喺《性在有情》演陳敏之嘅妹妹一角「林靜思」而令人關注。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!