網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月23日 星期三

【娛樂人物】離無綫半年拍西片大豐收李施嬅獲認同:每晚臨瞓前都笑 __,李施嬅,李詩韻,無綫,

離巢半年的李施嬅覺得雖然看不到前面,但依然深信是好,半年間也多了不同的嘗試。
離巢半年的李施嬅覺得雖然看不到前面,但依然深信是好,半年間也多了不同的嘗試。李施嬅近日因《金宵大厦》爆紅,在無綫捱足16年,今年她決心離開無綫跳出安逸 ...


李施嬅近日因《金宵大厦》爆紅,在無綫捱足16年,今年她決心離開無綫跳出安逸定期出糧日子,她在毫無預警下裸辭,換來的卻是更多機會,拍微電影成雙料影后,拍加拿大劇入圍女配角。從未獲得過無綫台慶頒獎禮任何獎項的施嬅,今年成為大熱,但她並不希罕獎項,覺得現在獲得認同,笑說:「每晚臨瞓前都笑住。」

相關新聞:獨立女性 拍拖拒糖黐豆

現年38歲的李施嬅在2003年港姐落選後,加入無綫開始拍劇生涯,默默耕耘下攀上女一之位,但在踏板上難以高飛,離巢後推出主演奇幻劇《金宵大厦》反而令她一躍而上,收視和口碑成為近年無綫劇雙響炮,施嬅走到街上被簇擁,被高呼劇中角色。日前施嬅接受《蘋果》專訪,她直言:「入行以來冇試過呢種感覺,會好珍惜呢個時間。」雖然《金》劇爆紅,但她其實已經離巢半年,更早就在國際大放異彩。

在無綫16年的施嬅,於台慶頒獎禮未得過任何獎項,前年卻憑美國微電影《Once More》,成為European Cinematography Awards及Los Angeles Film Awards雙料影后,去年她參演加拿大電視劇《Blood and Water》,更有份角逐有「加拿大奧斯卡」之稱的「Canadian Screen Awards」最佳女配角,成績有目共賭。至於今年的台慶獎項,施嬅卻認為:「好多人話TVB欠我一個獎,今次畀我嘅鼓勵、認同,比一個獎、一個鐵實物更重要,每晚臨瞓前都笑住。」



李施嬅近日憑《金宵大廈》演出,獲網民大讚。劇照 李施嬅近日憑《金宵大廈》演出,獲網民大讚。劇照
李施嬅前年憑美國微電影《Once More》成為雙料影后。

李施嬅前年憑美國微電影《Once More》成為雙料影后。
李施嬅去年在加拿大劇集《Blood and Water》演出殺手,角逐最佳女配角。

李施嬅去年在加拿大劇集《Blood and Water》演出殺手,角逐最佳女配角。
李施嬅前年獲獎,胡說八道會成員一同慶祝。微博圖片

李施嬅前年獲獎,胡說八道會成員一同慶祝。微博圖片

離舒適圈挑戰自己

下定決心外闖相信是明智之選,但施嬅曾遭反對:「好多人覺得我唔應該走,出面風大雨大唔係咁容易撈,我就覺得太舒服,想挑戰自己。」施嬅作好準備要孤身作戰:「出咗去就冇得預計,冇底薪,唔知有冇人搵你工作。」然而實力印證一切,離巢半年收入和工作量都大豐收,施嬅一臉滿足笑容:「有工作,見識多咗,仲可以去紐約時裝周行騷,我諗我係最矮一個model。加拿大套劇有意開續集都有搵我,但要睇期,雖然前路睇唔到,但我深信係好。」接下來她會繼續發展國際市場,接拍西片,享受現時自由身工作。

時來運到,離開無綫後作品反成最大迴響,究竟是過往運氣欠奉還是時機降臨?施嬅亳不猶豫說:「每樣嘢發生有原因,臨走前五年,我拍好少劇,令我有更多機會去闖去試其他嘢,擴闊咗我視野,出去闖需要更多鼓勵同膽量,呢個劇同階段令我壯膽。」施嬅在《金》劇的表現,獲網友激讚她演技大躍進,她也歸功於在外地拍劇:「拍呢套劇前我喺加拿大拍完《Blood and Water》,演一位殺人黑警,緊接就開呢套,可能吸收咗外國演技。」

相關新聞:【蘋聞重溫】台慶頒獎禮冇獎拎



離巢後的李施嬅,獲得不同工作機會,更到紐約時裝周行騷。微博圖片

離巢後的李施嬅,獲得不同工作機會,更到紐約時裝周行騷。微博圖片

試鏡失敗易受打擊

為爭取工作,施嬅無懼挑戰,能夠衝出國際全因試鏡擊敗對手,背後有苦自己知:「去出面casting(試鏡)面對失敗打擊都幾難受,因為香港係點名做,唔使casting,當你試完唔得,你會懷疑自己唔夠好,你唔會知自己乜嘢唔得,需要一個強壯心同膽衝出去。」面對外國市場,施嬅認為最大困難是競爭:「冇劃分種族幾萬人都有,就好似睇電影《星聲夢裡人》(La La Land)一樣,有人喺美國做緊侍應生、超市收銀,但佢哋日日都係做呢樣嘢,被拒絕都仲試緊。人哋冇我咁幸福,我有少少名氣,可以賺到錢去生活,佢哋可能每月剛剛好,夠食夠住去追夢。」

場地提供:The Stadium(觀塘)

髮型:Jay@Hair




鍾意就快D Share啦!