網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月19日 星期六

張致恒:努力面對!張致恒虧欠太多人:唔只April __,April,張致恒,梁皓恩,

張致恒話係用自己方法還錢。揚言修心養性、改過自新的張致恒(Steven),昨晚與老婆雯雯離開旺角寓所,面對傳媒追問,二人未有回應。他們先去買兩個布冧, ...


張致恒話係用自己方法還錢。


揚言修心養性、改過自新的張致恒(Steven),昨晚與老婆雯雯離開旺角寓所,面對傳媒追問,二人未有回應。他們先去買兩個布冧,再去買包點及27元一盒的燒味飯,最後抬兩大包狗糧跳上的士返歸。


「爭人錢梗係要還」


Steven接受電話訪問時承認已還錢給向前女友April:「我用自己方法還錢,咁確實係爭佢錢,爭人錢梗係要還。(佢話未祝福到你。)正常。」提到女方指他兒子擺百日宴時,卻騙她去朋友的喜宴,他說:「我一直好後悔做咗好多錯嘅事,我誠心道歉同悔改。」


酒店「炒散」經濟穩定


問到可會覺得虧欠April?他說:「唔只係佢,我對任何一個都好虧欠,好似Kenny(關智斌)、Joey(容祖兒)、阿Sa(蔡卓妍),仲有我老婆同個仔,我做錯好多嘢!由細到大都唔肯認錯,冇去反省,只係逃避,但我依家會面對,努力向前行去照顧我嘅家庭。我好想做好自己,開始新生活。」目前在酒店「炒散」的他坦言經濟穩定:「我會努力,死唔去,除咗酒店工作,都有朋友介紹其他工作畀我,好似幕後嘅嘢,有手有腳咩都去。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!