網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月19日 星期六

李施嬅:早知同鄧健泓唔夾!李施嬅自揭不分手之謎 __,李施嬅,李詩韻,鄧健泓,

李施嬅重提同鄧健泓嘅五年情!憑無線神劇《金宵大廈》成為話題人物的李施嬅早前接受電台訪問,大方重提舊情。2003年由加拿大返港選港姐,最終奪得「最上鏡小 ...


李施嬅重提同鄧健泓嘅五年情!


憑無線神劇《金宵大廈》成為話題人物的李施嬅早前接受電台訪問,大方重提舊情。2003年由加拿大返港選港姐,最終奪得「最上鏡小姐」和「才藝小姐」。入行16年,施嬅的感情事最為人熟悉的相信是與鄧健泓的五年情。施嬅說其實早知跟對方不夾,只是自己太執着,未有放棄:「以前我好鍾意談戀愛,依家就冇乜所謂,可能自己一個人做嘢,有愛情會有安全感,其實佢唔係我鍾意嘅Type,佢好有藝術天分、好細心,當時爹哋生意失敗,有人關心特別打動嘅。但我同佢唔係好夾,唔應該係一對,五年受咗好多唔開心,好多負能量,因為我對感情好執着,好難放棄,好多朋友都話冇結果,但都拖拖拉拉咁耐,因為大家又一齊住,好難分開,直至我去加拿大讀書時,終於可以行出嗰步。」但分手後,仍然保持朋友關係,她又讚對方太太石詠莉是好女仔,若自己有需要,他們都會樂於出手幫忙。


偏愛年上男


前排自爆有圈外男友的她,否認「專挑富二代」做男友,揚言擇偶偏向較她年長的圈外人,她說:「只想搵個對嘅人,要搵個頂得我順嘅人好難,因為現在嘅我,事業心好重。」她又希望定欣和子羚找到另一半:「覺得定欣好難,因為佢係好強、好叻嘅女人,愈叻愈難搵另一半,我冇定欣咁強,佢強啲、比較挑剔啲,好想見到佢有另一半,同埋子羚,好想佢搵到一個值得佢愛嘅人。」


唔夠圓滑得罪人


講到《金宵》大獲好評,是她4月離開TVB後的作品,她自認不善於交際,個性也間接影響事業,像當年由李詩韻改名為李施嬅,也被很多人反對,她說:「李施嬅其實係嫲嫲改嘅,父母鍾意李詩韻,嫲嫲鍾意李施嬅,嫲嫲係我最愛嘅人,佢離開咗,呢個名對我同嫲嫲好有意思,大家覺得我好白癡,入行十年先改名,但呢個係我紀念嫲嫲嘅一樣嘢,我冇理,覺得自己得罪人,可能就係我唔夠圓滑囉。」


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!