網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月24日 星期四

何猷君:做完阿媽做姑媽!超盈預告小朋友讀埋同一班 __,何猷君,超盈,

超盈呢兩個月多咗兩個身份!賭王四房兒子何猷君榮升老竇,全家上下當然開心到暈,剛誕下女兒「荷包蛋」的家姐何超盈這兩天特別到醫院探望。今晚八時許,她與老公 ...


超盈呢兩個月多咗兩個身份!


賭王四房兒子何猷君榮升老竇,全家上下當然開心到暈,剛誕下女兒「荷包蛋」的家姐何超盈這兩天特別到醫院探望。今晚八時許,她與老公辛奇隆抵達醫院,超盈更爆了姪仔的花名「荷葉飯」,她說:「好開心呀,荷包蛋有個細佬(指表弟),佢尋日第一次見荷葉飯。(BB叫荷葉飯?)係呀。(做姑媽有咩感受?)第一次做,好似啱啱發生咁,兩個月前我先生咗BB,會同荷包蛋一齊湊,已經傾咗會食同一隻奶粉,會一齊讀書讀同一班。」


問到荷包蛋、荷葉飯出世時邊個重啲?超盈笑言:「荷葉飯冇荷包蛋咁重,但都好健康,尋日見佢眼仔睩睩,似猷君呀!(有冇同細佬分享湊小朋友經驗?)我都仲學緊,但都會同佢分享,我買衫都會買埋佢嗰份,好似自己BB咁。」


超盈指已跟傳統送了一隻男裝錶畀姪仔:「荷包蛋出世都有女裝錶,(荷包蛋改咗名未?)改咗,叫辛千覓,(邊個改?)老公改。」她女兒名字取字辛棄疾的詞:《永遇樂·京口北固亭懷古》第一句:「千古江山,英雄無覓」之後,兩人便跟傳媒講拜拜,然後步入醫院內。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!