網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月24日 星期四

陳瀅:娛樂圈冇真心朋友?賴慰玲話… __,賴慰玲,陳瀅,

賴慰玲話畀大家聽,娛樂圈係有真心朋友㗎!唔少人都話娛樂圈係大染缸,要識到知心朋友係難上加難,不過凡事總有例外嘅!今個月22號30歲生日嘅藝人陳瀅,連日 ...


賴慰玲話畀大家聽,娛樂圈係有真心朋友㗎!


唔少人都話娛樂圈係大染缸,要識到知心朋友係難上加難,不過凡事總有例外嘅!今個月22號30歲生日嘅藝人陳瀅,連日嚟都獲唔少好友同佢慶生,呢日就輪到一班好姊妹同佢慶生,包括陳嘉寶、蔡思貝、何雁詩、吳嘉熙(Cheronna)同賴慰玲,幾個姊妹圍住壽星女,大家都笑得好開心,睇見都覺得佢哋好有愛呀!賴慰玲仲話:「早幾日有朋友問我娛樂圈嘅朋友係咪虛虛哋㗎?我話:我遇到嘅大部分都唔係尤其呢五個以愛相伴 ,互派動力。」一班網民都話佢哋嘅友情難能可貴,仲話見早前宣布分手嘅吳嘉熙,有一班好姊妹陪伴,大家都放心晒!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!