網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月24日 星期四

何猷君:金叵籮提早出世!四太榮升嫲嫲震過貓王 __,何猷君,四太,梁安琪,

四太現身醫院接受訪問!賭王何鴻燊四房兒子何猷君與大陸名模奚夢瑤誕下兒子,四太晚上現身醫院時指為孫仔剪臍帶震過貓王:「喜事重重,依家升級做嫲婆,要請大家 ...


四太現身醫院接受訪問!


賭王何鴻燊四房兒子何猷君與大陸名模奚夢瑤誕下兒子,四太晚上現身醫院時指為孫仔剪臍帶震過貓王:「喜事重重,依家升級做嫲婆,要請大家食『麻婆豆腐』餐!(開心抱孫?)依家開始每日嚟抱抱!(送咩畀孫?)未諗,要商量吓,因為提早咗!(早幾多?)唔多嘅!其實我個女、新抱同我傾偈,都知道做媽媽唔簡單,因為佢哋都捱過懷孕過程,相信會好錫BB!(你就忙湊孫?)我老喇係咪要退休!(左一個右一個?)都得嘅,有番咁上下耕過田,(幾磅?)足月嘅!(何生開心?)你諗吓,梗係開心(送大屋?)咁侈奢,留父母佢哋努力去做我自己送畀新抱嘅都要諗吓,佢咁辛苦,但都要有秘密嘅,唔可以咁公開!」


問有沒有送銀碼支票?她說:「佢講呀…(過兩招湊小朋友?)唔同㗎啦,我幫手玩,任由佢哋啦,佢哋責任大咗(新抱順產定係半麻醉?)唔知,留畀佢哋講,(準備湯水?)一早準備咗,(派利是畀員工?)未諗,大家一齊分享(BB房準備好?)我仲做緊,其實都係Last一刻先知(兒子),好神秘,知男孫係好開心,所以要我入去剪臍帶,入到去先知,(開心到流眼淚?)我都震到貓王咁!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!