掃呢頁CODE去手機

2019年10月22日 星期二

溫家偉:唔續約無綫 溫家偉攻新加坡即變收視冠軍 __,溫家偉,無綫,

新加坡、香港同大陸都係目標市場!「大隻仔」溫家偉原來近日已與無綫完約,並決定離巢發展,現身在新加坡拍劇的他坦承是本月中完約,無綫亦有與他傾過續約:「傾 ...


新加坡、香港同大陸都係目標市場!


「大隻仔」溫家偉原來近日已與無綫完約,並決定離巢發展,現身在新加坡拍劇的他坦承是本月中完約,無綫亦有與他傾過續約:「傾過一段時間,但傾唔掂,發覺大家理念、方向同條件都好似唔係好同步。(因為冇機會發展?)又唔係,當然唔係最有機會發展,但keep住有飲食節目,但我想拍劇,但拍劇機會唔係非常多。」


為入TVB搬嚟香港


憑《香港先生選舉》入行的他已在無綫10年,坦言一定唔捨得:「我喺TVB出身,搬嚟香港係為咗入行、入TVB,多謝佢哋畀好多唔同機會我做飲食節目、綜藝節目同拍劇,呢10年學咗好多嘢,冇TVB都冇2019年嘅溫家偉,雖然係有啲可惜,冇得再繼續同佢哋合作。」


新加坡發展又拎獎又做收視冠軍


談到之後的發展,他表示簽了一間公司在新加坡發展,而在新加坡的發展都幾順利,其中兩年前第一部在新加坡拍的劇早前在韓國奪得亞洲電視劇獎項,而現時播緊的劇更在當地破紀錄:「喺第一個星期最高收視嘅劇,好開心,角色有得發揮。」他亦謂現時在當地拍緊劇,更是首次做男主角,坦言開心又有難度:「因為成套戲要carry,無論現場定休息要keep住狀態,所有人都係睇緊你,如果懶或遲到,或好慢先埋位,會影響到所有人,所以會比較攰啲,拍完返屋企要背劇本,又要休息同做自己其他嘢,不過真係好開心嘅階段,可以做男主角,希望可以繼續行落去。」之後都會繼續在當地拍幾套劇和廣告。


仍望繼續香港發展


但他坦言都想繼續在香港發展:「因為新加坡公司係for新加坡同美國發展,但我都繼續想喺香港發展,所以想搵經理人公司簽約,無論電視劇、電影、廣告咩都好,因為我始終係香港娛樂圈出身。」他亦希望可以到內地發展,在內地都繼續有試鏡,而他自己亦開了間製作公司,會拍廣告及網上短片,又開設網上飲食節目,keep住在網上跟大家分享每日做的事。而談到工作忙碌,豈不是沒時間拍拖?他坦言已與新加坡混血兒索女Sofia分手,因為太忙沒時間好好相處,現時單身的他亦謂會專心工作,未有時間拍拖。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!