掃呢頁CODE去手機

2019年10月22日 星期二

雷怡暉:冧爆!雷怡暉爆男友每星期煲三次花膠湯 __,雷怡暉,

雷怡暉放閃,爆男友每星期煲三次花膠湯給她補身。名媛雷怡暉(Amanda)獲瑞士名錶垂青,成為品牌之友,她穿上紅色Tubedress連身裙出席晚宴,明艷 ...


雷怡暉放閃,爆男友每星期煲三次花膠湯給她補身。


名媛雷怡暉(Amanda)獲瑞士名錶垂青,成為品牌之友,她穿上紅色Tube dress連身裙出席晚宴,明艷照人。同場還有剛結婚的女星陳鈺芸、導演司徒永華與歌手鄺祖德等。而成為品牌之友後,Amanda早前到瑞士參觀製錶過程,她說:「佢哋個廠好大,原來好多製錶師傅都好後生,佢哋好細個就去做學徒。」


與男友感情穩定的Amanda好事近,她透露將於明年結婚,,將會在香港擺酒,提到男友時更滔滔不絕讚好:「佢好好人、好錫我、個人又穩重、好細心。」而且男友更是廚藝高手,還有一星期煲三次花膠湯送到公司,令同事羨慕不已:「我叫佢唔好煲,啲同事會呷醋,點知佢煲夠兩個,畀埋同事飲。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!