網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月30日 星期三

羅浩銘:做拳王沙包死頂!羅浩銘甩威吔頭插地險癱 __,羅浩銘,

動作演員唔易做呀!做藝人難,做動作演員更難,經常打到遍體鱗傷,仍要死撐開工。去年憑劇集《特技人》「走葱」一角令觀眾留下深刻印象的羅浩銘(Ken),因有 ...


動作演員唔易做呀!


做藝人難,做動作演員更難,經常打到遍體鱗傷,仍要死撐開工。去年憑劇集《特技人》「走葱」一角令觀眾留下深刻印象的羅浩銘(Ken),因有一副好身手,曾參與拍攝《變形金剛4》、《致命追擊》等荷里活電影,由於肯捱肯搏,加上操得一身肌肉,這位「爆肌鐵人」早年獲古天樂賞識,簽為旗下演員,在影壇大展拳腳。


雖然愈戰愈勇,不過拍動作戲始終有一定風險,早前他在內地拍攝電影時便遇上嚴重意外,險變殘廢!當日他與對手演出一場「倒頭樁」戲份,怎料威吔突然鬆脫,令體重達180磅的他倒插落地,頸部嚴重受創,受傷一刻,其頸部以下全部不能動,在場的醫護人員上前用針猛刺手、腳並進行急救,到達醫院即送往急症室照X光,幸頸骨冇斷,只是頸肌肉受重擊發脹,致令全身不能動,等了兩小時四肢才能慢慢再次郁動,總算逃過一劫!


「我屋企人以後點算?」


現已復原的Ken日前接受專訪,問到當時感受,他直言:「直插落地嗰一刻,我聽到條頸『霹啪』一聲,之後頸以下冇晒知覺,我好想郁但完全郁唔到,人生從未試過咁恐懼,嗰種感覺好恐怖,尤其我要靠身手搵食,第一時間即刻諗,我屋企人以後點算?第二個想法就係,個鏡頭用唔用到呢?」幸最終大步檻過,但在未知康復情況如何時,動作指導已經叫他返回劇組繼續開工,有苦自己知,而康復之後,仍要繼續拍「倒頭樁」戲份,由於該動作實在太危險,就連其他演員的「倒頭樁」都要做埋,他直言心理恐懼很大,但最後都能克服,完成拍攝。


談到做動作演員的辛酸,他直言試過被大髀粗過腰的220磅泰拳拳王Alain Ngalani用膝撞足一日,流晒鼻血都要繼續拍,事後,拳王不禁佩服他的毅力,還指無人能夠抵擋他多次膝撞,但Ken卻捱足幾個鐘,拳王問他何解可以頂到最後?他即道出周星馳《喜劇之王》的經典對白:「因為導演未嗌Cut。」


身邊多恩人


Ken學歷不俗,大可以做律師、警察,但他偏偏選了當動作演員,除了因為曾向亡父承諾過要為理想奮鬥到底之外,他直言身邊有不少恩人給他機會,才可以繼續走自己喜歡的路:「我想多謝嘅人好多,第一個當然係古天樂,我未簽佢之前都同佢合作咗好多套戲,佢一路都好照顧我,到依家簽咗我,佢仲會幫我發掘唔同嘅嘢,佢叫我試吓寫劇本,我寫完Send畀佢,佢真係會即刻睇,然後再畀番啲意見我,佢咁忙,都唔會忽視任何人,真係好令敬佩!除此之外,仲有我經理埋人Teresa同埋姜皓文,佢哋都對我非常之好。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!