掃呢頁CODE去手機

2019年11月7日 星期四

韓君婷:轉型美容達人!韓君婷自紋眉慶祝44歲生日 __,韓君婷,

韓君婷近年轉型從事美容行業幫人飄眉。藝人韓君婷以低胸裝出席美容活動,透露現時有幫人飄眉:「好多女仔有高低眉、太陽穴凹陷嘅問題,我自己本身都有高低眉嘅問 ...




韓君婷近年轉型從事美容行業幫人飄眉。


藝人韓君婷以低胸裝出席美容活動,透露現時有幫人飄眉:「好多女仔有高低眉、太陽穴凹陷嘅問題,我自己本身都有高低眉嘅問題,所以我就幫佢哋搵番啲自信同畀啲建議。」她又透露33歲生日時去了紋身,想10年後紋第二個紋身,故趁早前44歲生日時,幫自己紋眉:「自己做番好有滿足感,都可以話畀人聽原來自己都做到。」


她又謂現時忙做美容生意,問到可會打算擴充生意?她笑言:「我依家都係同人打緊工,不過就可以學到點樣做生意,學吓marketing,點樣應使則使、應慳則慳。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!