掃呢頁CODE去手機

2019年11月7日 星期四

【WhatsApp免白撞】唔想被硬踢入不明Group 新私隱設定免騷擾 __,WhatsApp,

最怕被亂加入群,離開又好似好唔畀面。
你WhatsApp中有幾多個群組?有些人很喜歡係又開唔係又開,而且係又加你唔係又加你,更加可能會有一些推廣群組只有垃圾訊息及廣告,退group事小,全 ...




你WhatsApp中有幾多個群組?有些人很喜歡係又開唔係又開,而且係又加你唔係又加你,更加可能會有一些推廣群組只有垃圾訊息及廣告,退group事小,全個群組都知你電話事大!不想私隱外流,現在可以設定群組隱私。



進入設定,之後隱私、群組,就可以選擇甚麼人可以加你入群組,包括「所有人」、「我的聯絡人」,「我的聯絡人,除了......」即是可以禁止某些常常想踢你入會的聯絡人自動加你入群。除了被批准的人之外,其他人邀請你都要傳送私人邀請,而且如果三日不回覆就會自動取消。



撰文:Michael

製作:果籽



最怕被亂加入群,離開又好似好唔畀面。 香港地區WhatsApp都已經可以用到。 香港地區WhatsApp都已經可以用到。

鍾意就快D Share啦!