掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

張致恒箍番雯雯拒攞綜援「點都捱落去」 __,張致恒,

雯雯留言指「冇彎轉」,事後上載被張致恒箍實的親蜜照,解釋一場誤會。
張致恒箍番雯雯拒攞綜援「點都捱落去」因被揭一腳踏五船而被封「世紀賤男」的藝人張致恒(Steven),剛剛結婚兩個月,其太太雯雯突然公開狂呻失望兼冇彎轉 ...


張致恒箍番雯雯拒攞綜援「點都捱落去」

因被揭一腳踏五船而被封「世紀賤男」的藝人張致恒(Steven),剛剛結婚兩個月,其太太雯雯突然公開狂呻失望兼冇彎轉,Steven即被懷疑又身痕闖禍!雯雯急急網晒蜜照為夫護航外,自言感無奈的Steven表示,為妻兒甘願咬實牙根捱下去,揚言有手有腳拒攞綜援!

今年7月自揭做未婚爸爸的張致恒,隨即被踢爆一腳踏五船,最後要公開道歉及承諾會洗心革面,並於9月跟區燕雯(雯雯)正式註冊結為夫婦。婚後的Steven確實坐言起行,盡力做個好丈夫及好父親,由於形象破產致冇工開,為生計更放下藝人身段,早前被發現於四星級酒店「撈散」,在廚部當散工,日踩10粒鐘搵奶粉錢。為表對太太的忠誠,他的社交網戶口只關注太太及愛犬,未有關注其他異性。

早前先上載全家福,竟突然傳出感情亮紅燈!
  • 早前先上載全家福,竟突然傳出感情亮紅燈!

收工後身兼母職湊B

經常網晒家庭樂為老公「洗底」的雯雯,前晚一反常態,突然在社交網上載一張黑底白字圖並寫道:「有啲嘢如果失望咗,就冇可能彌補到,亦冇可能再返轉頭。」新婚剛好兩個月便於深夜吐苦水,大批網民即解讀兩人關係有變,甚至認為犯錯纍纍的Steven死不悔改,再次身痕犯錯!

直至昨午,雯雯親自解畫釋疑,網晒Steven一邊箍着她、一邊咬她面珠的肉緊親蜜照,發文指收到很多朋友或陌生人發訊息詢問究竟,並解釋之前的留言只是對朋友的故事有感而發,並非其個人經歷:「我同我老公感情冇問題,我哋好好,佢依家好努力為家庭而去改變,佢好努力唔同方面嘅工作,每日除咗工作就係照顧小朋友。」又自言因健康不佳,Steven為免太太勞累而甘願照顧兒子「天寶」:「佢工作完,凌晨都係佢照顧BB,我喺度只想講,唔係一個人衰過就永遠都係衰嘅!人係會改變嘅!希望下次我開Post講好消息嘅時候,大家到時會係替我開心同祝褔我嘅msg(訊息),再一次感謝大家對我的關心。」

恨重返娛樂圈 見過工

對於太太的留言被外間錯誤解讀,直接成為箭靶的Steven昨日接受本報電話訪問,語氣無奈地說:「唉!做咗呢行都預咗,係幾無奈o架!佢只係喺私人平台抒發心情啫,呢個世界係咁o架最緊要自己清楚點樣去做。」更坦言無論怎樣澄清,總會有人誤會:「惟有自己再做好啲為咗個仔同老婆點都要捱落去。(雯雯話自己身體唔好?)唔講喇!(你經濟OK?)OK,依家個個都辛苦,唔單止係我。」他又表示雖然在酒店做散工,但仍想繼續做娛樂圈的工作:「都係想做番呢行嘅嘢。(幕後工作?)係囉!類似,我有去見吓工,但未有回音。」身為一家三口的經濟支柱,負擔巨大,問到有否想過申請綜援以解困,Steven即反應甚大地說:「唔使!有手有腳唔需要!我會靠自己努力去做。」






鍾意就快D Share啦!