掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】湛琪清被叫「金太」唔應機 __,湛琪清,

今集嘉賓係湛琪清。仍處於新婚甜蜜生活的湛琪清(Jessica)坦言至今仍不慣被稱呼做「金太」,她笑說:「真係有人嗌我金太,我冇理到,因為唔知係講我,最 ...


今集嘉賓係湛琪清。


仍處於新婚甜蜜生活的湛琪清(Jessica)坦言至今仍不慣被稱呼做「金太」,她笑說:「真係有人嗌我金太,我冇理到,因為唔知係講我,最好笑我奶奶係金太,當人哋講金太,我同奶奶講佢問你喎,佢話人哋係同你講,所以我依家係小金太。」最近她接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,Jessica跟主持人李文珊(Sherman)談到生B話題,仔女她都咁鍾意,但因為她同姐姐好親,所以她都希望生女。節目中她又分享當日老公求婚時的趣事,她又自爆瞓覺的小秘密,想知道係點?就要留意《閨蜜睡房》喇!




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!