網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月8日 星期五

鍾欣潼:阿嬌呻老公無暇造人 賴弘國開心孖名媛消夜 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

賴弘國同名媛食消夜,唔知有冇同老婆阿嬌講呢?歌手鍾欣潼(阿嬌)去年下嫁整容醫生賴弘國,正式成為賴太,夫婦二人常在網上晒愛,可是其夫賴弘國卻仍不時傳出緋 ...




賴弘國同名媛食消夜,唔知有冇同老婆阿嬌講呢?


歌手鍾欣潼(阿嬌)去年下嫁整容醫生賴弘國,正式成為賴太,夫婦二人常在網上晒愛,可是其夫賴弘國卻仍不時傳出緋聞,早前九月他曾跟女網紅寧寧傳出有染,當時阿嬌出面撐夫,但不出三個月,又有一單網紅緋聞。一位台灣網紅名媛分享了一組與阿嬌丈夫賴弘國吃消夜的視頻,視頻中,賴弘國擺出各種Pose,笑得一臉開心。而阿嬌日前接受東網訪問時,就指想快點升級當媽,但無奈其夫開診所太忙而無暇配合。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!