網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月8日 星期五

陳嘉樺:七年之癢?陳嘉樺爆老公變咗:他愛上別人 __,陳嘉樺,

咁大件事?台灣藝人陳嘉樺(Ella)2012年同賴斯翔結婚之後,早兩年生咗囝囝「勁寶」,一家三口溫馨又幸福。呢日Ella喺社交網度呻面對緊人生最大嘅難 ...




咁大件事?


台灣藝人陳嘉樺(Ella)2012年同賴斯翔結婚之後,早兩年生咗囝囝「勁寶」,一家三口溫馨又幸福。呢日Ella喺社交網度呻面對緊人生最大嘅難關,話老公變咗,仲大爆佢愛上其他人,唔通佢哋嘅婚姻出現第三者?


Ella話開頭嫁畀老公時,從來都冇擔心過佢會愛上其他人,估唔到七年之癢嘅關口,佢竟然愛上咗其他人,Ella舉例以前老公無時無刻都會攞手機出嚟睇住佢哋嘅合照,近日因為手機唔夠位,老公為咗保存同其他人嘅合照,竟然選擇刪除兩公婆嘅合照,搞到Ella勁傷心。數咗老公一輪「罪狀」之後,Ella公開呢位「其他人」就係佢哋嘅囝囝,最後佢搞笑話好彩囝囝黐佢多啲,仲補充其實見到兩父子咁好感情都係一件開心事。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!