掃呢頁CODE去手機

2019年11月18日 星期一

唐文龍:唐文龍正式「入五」 孖曹永廉茶記慶生 __,唐文龍,慶生,曹永廉,

好兄弟!藝人曹永廉同唐文龍向來老友鬼鬼,尋日係文龍嘅50歲生日,阿廉相約文龍賀一賀佢,兩個撐枱腳,嚟個「男人的浪漫」!阿廉仲搞笑祝文龍30歲生日:「我 ...




好兄弟!


藝人曹永廉同唐文龍向來老友鬼鬼,尋日係文龍嘅50歲生日,阿廉相約文龍賀一賀佢,兩個撐枱腳,嚟個「男人的浪漫」!阿廉仲搞笑祝文龍30歲生日:「我弟弟唐文龍Michael 30歲生日,無論風吹雨打,都要出去慶祝,祝生日快樂!兒孫滿堂 !橫行無忌!要風得風!要雨得雨! ​​​​」其實佢兩個相識多年,感情如兄弟,文龍曾經講過喺佢低潮期,感謝阿廉成日請佢食飯,令佢感受到人間有情,仲表示「人情債一世都還不清!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!