掃呢頁CODE去手機

2019年11月18日 星期一

林志玲:林志玲High爆剝AKIRA光豬 小S衝出嚟幫手 __,小S,徐熙娣,林志玲,

呢場台日世紀婚禮愈夜愈精彩!「台灣第一名模」林志玲同日本天團EXILE成員AKIRA(黑澤良平)尋日喺台南舉行世紀婚禮,呢場台日婚禮愈夜愈精彩,一對新 ...




呢場台日世紀婚禮愈夜愈精彩!


「台灣第一名模」林志玲同日本天團EXILE成員AKIRA(黑澤良平)尋日喺台南舉行世紀婚禮,呢場台日婚禮愈夜愈精彩,一對新人夜晚去到晶英酒店舉辦After Party,玩得相當瘋狂!林志玲以銀色流蘇短禮服亮相,晒咪咪之餘又露腿,同老公AKIRA齊齊起舞,跳到興起之際,話過洞房夜會努力生寶寶嘅林志玲竟然開始除老公啲衫,唔係心急到咁呀嘛?不過AKIRA就相當克制,見老婆愈剝愈High,即刻跳開着番好啲衫。不過一眾賓客點會咁易放過佢,一直望住成件事嘅徐熙娣(小S)即衝出嚟,想將AKIRA剝光豬,成功博到AKIRA嘅愛的抱抱以制止佢繼續出手,小S大嗌:「I'm married!(我結婚了!)」,而AKIRA亦大笑回應:「I'm married,too.(我也結婚了)」,令現場氣氛High爆!


愛的宣言閃盲全場


此外,喺After Party上,AKIRA亦發言感謝到場賓客,又指雖然知道老婆好受歡迎,但呢日見到台南鄉親甚至其他地方嘅人嚟送祝福,就真係覺得「志玲很了不起」,並話雖然自己喺日本發展得唔錯,但見到林志玲嘅溫暖善行,都係會自愧不如。AKIRA又發表愛的宣言,向全台灣、全亞洲承諾,絕對會令林志玲成為最幸福嘅人!至於大家提佢唔好飲咁醉,要保留體力造人,佢就冧爆話其實林志玲就已經係佢嘅孩子,講完仲攬實老婆,勢要閃盲全場!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!